utorok 17. júla 2018

Éra napichaných pier – prečo túžime po našpúlených ústach?


Zaujíma ma váš názor, poďme si pokecať. Umelo vytvorené plné pery sú v dnešnej dobe pomaly tak bežné ako bielenie zubov. Ako sme k tomu vlastne dospeli? Blíži sa koniec tohto trendu?

Možno sa aj vám, podobne ako mne, pred očami hneď objavila tvár novopečenej mamičky Kylie Jenner, ktorá sa napichanými perami pýšila dlhé roky. Až pred pár dňami sa tejto svojej charakteristickej črty opäť zbavila, i keď to stále nie je 100% prirodzenosť. Ak si pamätáte Kylie ako tínedžerku, mala extrémne úzke pery a úprimne sa jej ani nedivím, že sa do výplne pier pustila, no neprehnala to už predsa trochu?

Niektoré trendy nás atakujú zhurta, z noci na noc, prostredníctvom sociálnych sietí, kde sa všetko šíri raketovou rýchlosťou. Jedna celebrita začne, ostatným sa to páči a tak si povedia, prečo nie? Keď to pristane jej určite to bude pasovať i mne. Následne sa s kyselinou hyalurónovou či botoxom kamarátite v pravidelných intervaloch a neviete si pomôcť. Takto sa definuje krása?




Žijeme doslova v dobe „lip job“, kde počet ľudí, ktorí si googlia o zväčšení pier vzrástol 10-násobne oproti roku 2012. Netreba snáď hovoriť, že drvivá väčšina sú ženy a niekedy dokonca mladšie ako 18 rokov. Aj keď ide o nechirurgický kozmetický zásah, je to naozaj vždy pekné či potrebné?

Istý americký doktor priznal, že napriek tomu, že sa týmto pár minútovým zásahom dá dosiahnuť aj krásny a hlavne prirodzený efekt, väčšina žien sa dostaví so žiadosťou, aby mali také pery ako Kylie Jenner.  Zahájila Kardashianka svojim rozhodnutím nepokračovať so zväčšovaním pier koniec takýmto plným perám?

Máte skúsenosti so zväčšením pier kyselinou hyalurónovou alebo inak? Dali by ste si pery ako Kylie?


14 komentárov:

  1. Taky mám úzké rty a nad zvětšením jsem vůbec nepřemýšlela. Rty jako má Kylie mi už přijdou přehnané. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi taak, Kylie to aj možno pristane ale my ju poznáme najviac iba z fotiek, čo nie je real. Už pri videách z profilu vidieť, že prirodzenosť je niekde úplne mimo. Hovorím, krása je subjektívna :)

      Odstrániť
  2. Ja osobne som úplne proti tomuto "trendu". Nepáči sa mi to, príde mi to neprirodzené, aj keď možno pre ženy, ktoré majú extrémne úzke pery to je isté riešenie, ale predsa, vždy len dočasné :). Inak pekný a zaujímavý článok :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :)
      Hej práve to, že keď je to už príliš nie je to prirodzené a to odrádza napríklad aj mňa. Je super ak to človek ani nespozná a tá žena, čo sa na to dá je spokojnejšia sama so sebou ale treba poznať hranice.

      Odstrániť
  3. Zajímavý článek. O tom jsem nikdy nepřemýšlela. Zcela úzské rty nemám, ale plné také ne, ale neláká mě to.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom rovnako. Mňa to možno trochu lákalo ale strach, že výsledok bude "príliš" ma hneď odrovnal :D

      Odstrániť
  4. Plné pery sú pre mňa symbolom krásy. Ale to neznamená, že by ich mala mať každá dievčina. Na každej dievčine je symbol krásy niečo iné a práve preto si myslím, že by sme mali byť také aké sme. Ale neodsudzujem nikoho, kto si čo robí so sebou nech si robí. Hlavné je aby bol so sebou spokojný :)

    Klaudia Duranova 

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej toto je pekná odpoveď :) Odsudzovať by sa nikdy nemalo, krása je dosť individuálna :)

      Odstrániť
  5. Jednou jsem premyslela o vyplni rtu kyselinou hyaluronovou, ale pak mi to preslo Diky Bohu!

    The Gown 👗 http://www.thegown.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi plné rty, ale nelíbí se mi nepřirozené plné rty. Když už jde vidět, že to není jen tak přirozené, dokonce mě i odrazuje se na to dívat.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Proti výplním rtů nemám absolutně nic, pokud to vypadá přirozeně. Ovšem pokud to někdo přežene, tak se mi to nelíbí. Kolikrát mám i pocit, že si dávají zvětšit rty holky, které to absolutně nepotřebují a mají plné rty od přírody.
    Osobní zkušenost s výplní nemám a ani jsem o tom nikdy neuvažovala, a to právě z toho důvodu, že mám přirozené plné rty od dětství.


    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť