nedeľa 22. júla 2018

Najlepší bronzer aký som mala! Recenzia Honolulu by W7!

Moja make-up rutina ani nemusí obsahovať lícenku, no bez bronzeru to určite nejde. Skúšala som niekoľko, ktoré využívam na kontúrovanie (stále kontúrujem púdrom, nie korektormi či krémovými tieňmi a pod.). V poslednom čase som však ešte začala kontúrovať aj tmavým odtieňom môjho make-upu a na ten ešte nanášam štetcom kontúrku bronzerom - tým je Honolulu by W7. 




Krasotika.sk o značke W7: Anglická značka,  ktorá výrobu svojich produktov orientuje predovšetkým na slečny nižších vekových kategórií.  W7 si veľmi dobre uvedomuje, že zákazníčky tejto vekovej kategórie vyžadujú žiarivé a hravé farby, zaujímavé obaly, ale zároveň aj potrebnú kvalitu. Presne také sú aj jednotlivé odtiene produktov značky W7. Žiarivé, veselé a hlavne trendy. Nech sa páči, vstúpte do veselého farebného sveta, ktorý vám spríjemní deň a zlepší náladu. Každá z nás si zaslúži, aby bol jej život o niečo veselší či pestrejší. S W7 to hravo docielite. Produkty značky W7 nie sú testované na zvieratách.


Síce už nepatrím do kategórie "slečien nižšej vekovej kategórie" :D, no tento brozner som si veľmi obľúbila. Zrejme netreba veľmi pripomínať podobnosť s drahším bronzerom Hoola od Benefitu. Takmer rovnaký obal nápadne vsúva myšlienku, že ide iba o napodobeninu, no ja by som to tak nenazvala. Skôr by som povedala, že sa inšpirovali a vymysleli ešte trochu namakanejšiu aj keď stále tzv. dupe verziu, ktorá je hlavne dostupná pre všetkých, ktorí majú radi veľa muziky za málo peňazí.


Rozdiely Hoola (Benefit) a Honolulu (W7)

Našla som jednu peknú zahraničnú recenziu a na základe nej som prišla na pár rozdielov. Krabička oboch má rovnaký tvar - štvorček, ktorý však lepšie uzatvára Benefit, zatiaľ čo pri W7 hrozí, že sa vám počas cesty môže otvoriť (aj keď silno pochybujem, pretože je dosť hlboká museli by ste mať v kufri extra veľa priestoru). Takisto W7 chýba maličké zrkadielko, ktoré sa u Benefitu ukrýva pod obalom po otvorení. Rovnaké majú ešte aj štetčeky (ktoré zrejme nikto nepoužíva, česť výnimkám :D).

Dôležitý rozdiel ale prichádza pri samotnom produkte a jeho efekte. Drahší Benefit zhejtovalo veľa blogeriek pre to, že hoci vyzerá ako hnedý, na pokožke sa javí jeho farba do oranžova a má trblietky. Honolulu (W7) si však svoju mega pigmentovanú tmavú hnedú zachováva tak ako ju vidíte na swatchi a navyše je totálne matný bez žiadnych trblietok. Je podstatné obidva z nich dobre zo štetca oklepať (ja neoklepávam :D) aa zapracovať do pleti. Ani jeden potom nezanecháva neprirodzené šmuhy.


Moje postrehy

Zamilovala som si tento brozner. Zbožňujem jeho sýtu hnedú farbu, na kontúrovanie je úžasný (nemala som ešte lepší a skúšala som NYC, Miss Sporty, Gabriella Salvette a Gosh). Čítala som už u niekoho, že drží celý deň, no akurát s tým nemôžem súhlasiť. Mne sa možno po takých 6 hodinách z tváre postupne vystráca a už nie je tak dobre vykontúrovaná ako na začiatku. Oceňujem veľmi to, že nemá trblietky, nepôsobí to potom tak lacno (niežeby niektoré produkty mali prehnané trblietky, niekde sú pekné ale niekedy to ozaj preháňajú z ich množstvom).
Štetček priložený k produktu som (ako vidíte na foto) nikdy nepoužila, pretože mi príde príliš strohý a taký presný. Ja mám radšej keď si časť pod lícnymi kosťami nanesiem takú tú čiaru a potom ju aj s tým istým štetcom, čo mám v ruke, jemne rozblendujem, kým to nepôsobí prirodzene. Páči sa mi aj pestrý obal a celkový dizajn.

Cena: 4-5 €

Hodnotenie: 5/5

Záver: Bronzer JEDNOZNAČNE odporúčam minimálne na vyskúšanie. Myslím, že 90% z vás s ním bude spokojných tak ako aj ja a mnoho iných blogeriek. Ozaj dlho som hľadala dobre pigmentovaný brozner s pekným hnedým opáleným odtieňom a toto nemohlo splniť moje predstavy dôkladnejšie. LOVE IT!

Skúšali ste Honolulu? S čím kontúrujete vy?

13 komentárov:

  1. Naozaj veľmi krásny bronzer s rozmilým obalom! ;) PS.: Ďakujem za tvoje sledovanie oddnes ťa sledujem na tvojom blogu aj ja. ;)

    Krásny deň. :)
    Blog of Sunflower

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od W7 jsem nikdy nic neměla, tak je na čase asi něco vyzkoušet :)

    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá skvelo, veľmi sa mi páči už aj jeho samotný obal ale taktiež aj farba, nemám rada trblietkavé bronzery :(
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Spoustu lidí ho má rádo, já mám čokoládový z limitky od essence a ještě jsem nikdyy nepoužila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To balenie je rozkošné ♥ Každopádne svojím hnedým odtieňom by sa k mojej pleti absolútne nehodil ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bronzery sice nepoužívám, ale vypadá dobře. Měla jsem ho v adventním kalendáři, ale tuším, že jsem ho darovala do soutěže. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bronzer vyzerá veľmi rozkošne :)
    http://www.lifeinpicturesbylu.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bronzery síce nepoužívam, ale vyzerá veľmi pekne. Supe recenzia. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj napriek tomu, že takýto typ bronzeru už veľmi nepoužívam, vyzerá super :) Určite skvelá alternatíva a lacnejšia verzia toho od Benefitu

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nemůžu souhlasit s tím, že Hoola obsahuje třpytky. Zamilovala jsem si jej právě proto ,že třpytky neobsahuje ,skvěle se s ním konturuje a vypadá přirozeně. Záleží ,jaký podtón pleti máš. . Pokud do žluta, pak Hoola háže oranžový odstín. Já mám růžový podtón a zůstává do hněda:-) každopádně tento w7 bronzer vypadá jako zajímavá levná alternativa pro toho ,kdo nechce vrážet spoustu peněz do dražších značek jako Benefit .

    OdpovedaťOdstrániť