štvrtok 17. januára 2019

Douglas potešil! Mini Notebook Palette

Nie som typ, ktorý používa tiene na oči každý deň. U mňa je základ riasenka a čierna linka. Avšak, jednu mini paletku očných tieňov vo svojej kozmetickej taštičke vždy mám. Som najspokojnejšia, ak ide o hnedé, zemité tiene a práve táto paletka od Douglas moje srdce potešila maximálne!



Douglas Mini Notebook paletku som dostala v rámci výhry z giveaway u Pinkshaaark. Dovtedy som v kozmetickej taštičke vždy nosila paletku 6 tieňov od Astor - EyeArtist a z nej som využívala iba 3 tiene a krémový podklad, ktorý obsahovala. Preto ma prekvapenie v podobe paletky z (asi) vianočnej edície drogérie Douglas ohromne potešilo a veľmi skladná paletka pripomínajúca mini zápisník nahradila Astor-ku. 


Hľadala som nejaké informácie o paletke i na stránkach Douglas, no bohužiaľ, jej predaj už zrejme skončil, keďže išlo o exkluzívnu edíciu. Zmienku som našla iba na Douglas italiano :). 

Paletka obsahuje 6 očných tieňov, ktoré sú dobre pigmentované aj keď výdrž nepatrí k tým najlepším. Už po 4-6 hodinách na oku sa farba vytráca, o čo viac svetlejší odtieň, o to menej ho viete na oku po istej dobe pozorovať. Mne ako nenáročnému a hlavne príležitostnému užívateľovi očných tieňov to však bohato stačí a nadšenie neopadáva :). Mám dni keď sa mi nechce ťahať očnú linku a vtedy na celé očné viečko nanesiem najtmavší odtieň z paletky, riasenku a viac sa netrápim. Oči sú aspoň nejako zvýraznené a vďaka tmavému tieňu vystúpi do popredia farba vašich očí. 


Milujem balenie! To je zrejme hlavná vec, do ktorej sa človek na prvý pohľad zamiluje. Naozaj pripomína zápisník a až po otvorení na vás vykukne 6 veľmi príjemných tieňov. Ak by som túto paletku zbadala v obchode ja sama, je veeeľmi pravdepodobné, že by som si ju kúpila. O to viac som natešená, že si ku mne cestu našla aj vďaka Pinkshaaark


Ak sú všetky Douglas tiene takéto a vy nepatríte k make-up artistom ale len rekreačným používateľom, ktorí si vystačia s malou paletkou využiteľných tieňov, tu nemáte nad čím váhať. Určite odporúčam a o rok budem exkluzívnu vianočnú edíciu Douglas pozorne sledovať! 

Skúšali ste nejaké tiene od značky Douglas? 

8 komentárov:

  1. Musím říct, že paletka je povedená i dobře zvolené odstíny :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak táto paletka vyzerá naozaj rozkošne! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mohli by takéto edície mať každé ročné obdobie :D

      Odstrániť
  3. jeeej to balenie dostalo tak isto aj mna..nie nadarmo sa vravi ze obal predava..su tam presne nude farby ktore potrebujem aj ja kedze fakt tiez nie som make up maniacka a na ociach si vystacim len so spiratou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, obal predáva! U mňa to platí aj s jedlom, čo dobre nevyzerá to len horko.ťažko zjem :D

      Odstrániť
  4. Paletka je krásná! ♥ Všechny odstíny v ní jsou úžasný :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť