sobota 1. decembra 2018

Recenzia: Kontúrovacia a rozjasňujúca paletka Alverde

Rozjasňovač som dovtedy nikdy neskúšala a strašne som už nejaký chcela vyskúšať. Glow dnes fičí, tak ako ho zvládne táto "prírodná" paletka Alverde za 2 eurá? 

                   Alverde kontúrovacia a rozjasňujúca paleta 

Fakt netuším či sú tie 2 eurá akcia v DM Drogerii alebo je táto cena ustálená, no bol to hlavný faktor, ktorý ma donútil paletku vložiť do košíka a odkráčať s ňou k pokladni. Prostredná farbička mala nejaký "defekt" ale to mi nevadilo. Povedala som si, že za tú cenu mi skôr príde, akoby som ju dostala zadarmo. Odtiene rozjasňovačov a korektorov v jednom mi prišli na prvý pohľad veľmi použiteľné a aj keď som si ako začiatočník nebola istá krémovou konzistenciou, išla som do toho. 


Moje skúsenosti 

Prvý kontakt bol taký rozpačitý. Páčil sa mi jednoduchý vzhľad, malé zrkadielko na paletke takisto poteší. Celkovo je obal veľmi pevný, len tak ľahko sa nerozpadne ani pri páde na zem. 

S prstom som teda prešla po prvom z troch odtieňov (najsvetlejší naľavo), na pokožke mi neostalo nič. Hovorím si, okej, chce to viac sily. A áno, nie sú to klasické práškové tiene ale krémová konzistencia ich predurčuje byť skôr korektormi či "kontúrovačmi" než rozjasňovačmi. 

Skúsila som teda rozotrieť na lícnu kosť a v zrkadle som pozorovala odlesk z každej strany. Neviem či je to mnou, no nič som nevidela :D Ozaj malinký, decentný mini lesk, ktorý vidíte len vy lebo viete, že ho tam máte bolo vidieť, no úprimne som čakala viac. Použila som pritom najsvetlejší odtieň. Ďalšie, ktoré vidíte na foto na lícnych kostiach už fakt nebolo vôbec vidno. Jedine, že by som tam naniesla oveľa hrubšiu vrstvu, čo v krémovej konzistencii nie je najlepší nápad. 

Dobre dala som im šancu ako kontúrovačom. A tu zahviezdili! Použila som ich iba pod obočie, na najštíhlejšiu časť nosa a do vykrojenia hornej pery. Výsledok bol naozaj super a budem ich takto používať. Vhodné sú tiež ako také denné "očné tiene" , takmer ich nevidno ale predsa sa dá postrehnúť, že na oku niečo je. 


Záver
Pozitívne hodnotím:
  • značku Alverde, o ktorej som písala predchádzajúci článok a teda to, že ide o dekoratívku, ktorá spadá do kategórie "prírodná"
  • cenu, za akú som paletku kúpila (2 € za Alverde rozjasňovače? Wau)
  • využiteľnosť odtieňov, veľmi nude prirodzené farby 
  • jemnú konturáciu (nos, pera, obočie)
Negatívne:
  • bohužiaľ, krémová konzistencia rozjasňovačov asi nie je pre začiatočníka ako ja šťastnou voľbou - buď s tým neviem pracovať alebo som "rozjasnenie" naozaj nevidela, čo značí, že pigmentácia je veľmi slabá 
Hodnotenie: 3/5

Zazreli ste paletku v DM? Prípadne ju skúšate, či skúsite kúpiť?


12 komentárov:

  1. Nic z jejich dekorativní kosmetiky jsem ještě nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno tiež natrafíš na akciu, čo ťa naláka :D

      Odstrániť
  2. Alverde vyzkoušené vůbec nemám, upřímně mě tahle značka moc nezaujala a v drogerii chodím okolo, měla jsem spadeno na jejich sypký pudr, ale nakonec jsem na něj pozapomněla a vzpomněla si až teď :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to mala dlhý čas podobne :D Na tento produkt ma priláka hlavne tá cena a to, že rozjasňovač som už dlho chcela vyskúšať :)

      Odstrániť
  3. Tato značka me upřímně moc neláká, ale paletka vypada hezky :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to mala podobne a nejako ma neohúrila ale je mi o čosi sympatickejšia :)

      Odstrániť
  4. Skús vyskúšať radšej niečo od milani, podľa mňa je to lepšie ako táto paleta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip :) Milani som videla na mnohých blogoch a páčili sa mi produkty, horšie, že sa dajú kúpiť len cez net ale niekedy sa odhodlám :)

      Odstrániť
  5. Škoda, ale aspoň nějaké využití jsi pro ni našla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja celkovo nepoužívam krémové paletka a už vôbec nie rozjasňovače, neviem s nimi moc robiť:)

    OdpovedaťOdstrániť