utorok 22. januára 2019

Recenzia: ZIAJA denný krém z kozieho mlieka (najlepší krém na tvár)


Nemám rada keď dostanem chuť napísať recenziu a je vonku už tma. S tým šialeným tieňom na fotkách si zatiaľ neviem poradiť (nemám techniku). Ale povedala som si, že nevadí a recenziu na môj najobľúbenejší krém poslednej doby aj tak napíšem. A tu je - ZIAJA denný krém z kozieho mlieka (pre mňa najlepší pleťový krém 2018).




Aj keď si to môžete prečítať na mierne rozmazanej fotke (pardon :D) krabičky, napíšem vám základný popis krému aj takto:
  • určený na suchú pleť, náchylnú na tvorbu vrások (niektoré zdroje udávajú tak 20+)
  • intenzívne hydratuje vrchnú vrstvu a hlbšie vrstvy pokožky
  • napomáha obnove pokožky a vyhladzuje menšie vrásky
  • viditeľne zmenšuje podráždenia
  • pokožka získava správnu úroveň hydratácie a stane sa hladkou a pevnou
  • aktívne zložky: komplex kozieho mlieka, vitamín A a E, provitamín B5 (D-panthenol) + na stránke ešte uvádzajú UVA/UVB organické filtre
  • doporučuje sa aj ako základ pod make-up
  • má neutrálne pH
  • dermatologicky a alergologicky testované
  • 50 ml
  • cena: cca 5 € (v kamennej predajni alebo drogériách), na internete zoženiete aj lacnejšie cca 3 €


Aktuálne využívam asi 3. či 4. balenie a oficiálne sa tento pleťový krém zaradil na prvú priečku v mojej obľúbenosti. Pomerne rýchlo ho spotrebujem a preto som si ho určila iba na aplikáciu pod make-up ale najradšej by som ho používala non-stop - noc, ráno, deň, stále. Na noc si ale volím tuhšie krémy. 

Nikdy v živote som nemala jemnejší a zároveň dosť hydratačný krém, ktorý:
1. nezanecháva na mojej pleti ťažký pocit či mastný film 
2. ultra rýchlo vsiakne
3. super sa rozotiera
4. nelesknem sa ako vianočná guľa
5. je perfektný pod make up, ktorý sa akoby lepšie usadí, rozptýli, nijako nežmolkuje, práve naopak

To bolo 5 výhod, ktoré mi okamžite napadli, no určite ich je viac. Ziaja má do tejto doby už niekoľko rád svojich produktov, no rada s kozím mliekom je jedna z najstarších (ak nie nejstaršia) a zároveň i najúspešnejších. Samotné kozie mlieko má na pleť vysoko prospešné účinky, o ktorých som si pripravila samostatný článok a odkaz naň po zverejnení vložím aj SEM (zatiaľ len spoiler - určite vyskúšajte prípadne zaraďte do rutinnnej starosltivosti o pleť!)

Vôňou síce nejako nevyniká ale ani neotravuje. Jediné, čo mi na ňom chýba je jasné SPF (má UV filtre ale SPF nie je uvedené) a označenie "nekomedogénny", teda v zjednodušenom preklade - vhodný na problematickú pleť (neuzatvára póry). Od novembra totiž bojujem s akné na lícach a práve týmto miestam sa s týmto krémom vyhýbam. Možno, že by stav nijako nezhoršil ale nechcem to riskovať a preto si na líca aplikujem iba krémy označené ako nekomedogénne (napr. Kiehl´s, Bioderma) a na zostatok tváre práve ZIAJU. Pred novembrom som ho ale samozrejme používala bežne na celú pleť asi rok. Odvtedy by som ho nevymenila. 


Vrátim sa ku konzistencii, ktorá ma očarila najviac. Ako som už povedala, ľahší a jemnejší krém som nikdy nemala. Pôsobí možno trochu "vodovito" či riedko, no riedky zase vôbec nie je (nevylejete ho :D). Ľahko sa vstrebe a pleť je po jeho aplikácii akoby šťavnatejšia, hydratovaná a vôbec by som ho neodporúčala iba na vyslovene suchú pleť (tam by som práve vsadila na tuhšie konzistencie, pretože tento pre suchú pleť nemusí byť dostatočne hydratačný) ale pokojne na všetky typy pleti, vrátane zmiešanej (ako mám ja). Ak chcete vidieť konzistenciu "in real" na videu - zájdite na môj Instagram a preklikajte záložku so stories s názvom "Minirecenzie" (bude to č. 3).


Záverečné hodnotenie: 5/5 - v pomere cena a efekt jednoznačne pre mňa dokonalý krém

UPDATE 2020: Posledné roky som sa začala zaujímať bližšie o zloženie kozmetiky a tento krém už kvôli tomu, bohužiaľ, nepoužívam. Pri dlhodobom používaní mi začal upchávať póry, čo som nikdy až tak nevnímala, no čím dlhšie som ho používala, tým viac a viac som si to začala všímať. Je pravda, že konzistenčne je ľahký, no dám si ho už maximálne iba na krk. Môže byť však dobrou voľbou pre pleť normálnu alebo suchú ;) Mastnej a zmiešanej ho neodporúčam. 

Máte svoj obľúbený krém na tvár? 

14 komentárov:

  1. Pozerám, že som natrafila na ďalší skvelý produkt od Ziaji :) Keď vypotrebujem krémy, ktoré práve doma mám, hneď siahnem po tomto :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejlepší krém, který jsem kdy měla! :) Celkově mě jejich značka moc vyhovuje :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řekla bych, že se na tomto krému shodneme, mám ho také moc ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj? To som rada, že to nie je len môj názor ale je nás tu viacero :)

      Odstrániť
  4. Já mám doma jejich okurkový krém na pleť a ten je taky skvělý, vhodnější na denní použití, protože mám též ráda hutnější krémy na noc.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som neskúšala ale má ho kamoška a takisto si ho chváli :)

      Odstrániť
  5. Já z této řady měla velmi ráda krém na ruce, ten je fakt perfektní. :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tejto rady by som sa naozaj nebála vyskúšať čokoľvek :)

      Odstrániť
  6. Tento krém som ešte neskúšala ale vyzerá zaujímavo :-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krém pořídím mamce, vypadá super!
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Určite pozriem a odber vrátim :) Budem rada, keď raz za čas zájdeš a pozrieš na blog :)

      Odstrániť