piatok 15. februára 2019

Recenzia: Douglas riasenka Volume Obsession - aktuálna favoritka!

Môže sa vám zdať, že na tomto blogu je to stále na striedačku Ziaja a Douglas :), no sľubujem, že najbližšie články to už vymením. O tomto skvoste ale ešte musím napísať, kým sa dostanem k článkom o iných produktoch, ktoré ešte stále skúšam. Poďme na to...


Riasenka Douglas Volume Obsession je ďalším produktom, ktorý obsahoval balíček z vianočnej giveaway výhry od Pinkshaaark. Predtým som Douglas drogériu nejako nevyhľadávalo, teda čo sa týka priamo ich vlastnej značky ale tým, že sa v tom giveaway balíčku nachádzalo viacero Douglas vecí, túto značku začínam vnímať veeľmi pozitívne. Vo veľkej miere k tomu dopomohla aj táto riasenka. 

Opis z douglas.cz: Bláznivý objem řas! Řasenka Volume Obsession maximalizuje objem Vašich řas bez rozmazávání a lepení. Hladká textura řasenky se lehce nanáší a zcela obalí každou řasu.


Pokec o mojich skúsenostiach s riasenkami
Na riasenky si celkom potrpím. Moje mihalanice sú už samy o sebe dlhšie ale nie nejako výrazne. Stále hľadám - predĺženie, nezliepanie mihalníc, pekné oddelenie. Nemám zároveň rada keď sa z nového balenia riaseky naberá na štetinky príliš veľa materiálu, ak opadáva a dlho schne, čím sa mi ešte počas líčenia odtlačí na horné viečko. Taktiež nemám rada, keď je výsledný efekt nejako neprirodzený. 

Medzi mojich obľúbencov zaradzujem žltú Miss Sporty Studio LASH 3D Volumathic, aj keď práve u nej mi vadí, že pri novo otvorenej riasenke beriem veľmi veľa materiálu a ten zároveň zlepuje riasy. Až keď ju používam krátky čas, pracuje sa s ňou lepšie a zároveň sa zlepšuje i efekt, ktorý robí. 

V minulosti ma zase veľmi sklamali napríklad Loreal Voluminious Million Lashes v celozlatom balení alebo Dermacol Imperial Long Lash. Stále som uprednostňovala silikónové kefky ale v poslednom čase mi nevadia ani klasické, ako má práve aj Douglas Volume Obsession. 


Môj názor na Douglas Volume Obsession? 
Po mesačnom skúšaní môžem povedať, že je to jedna z najlepších riaseniek aké som kedy mala, ak nie vôbec najlepšia. Má všetky vlastnosti, ktoré v riasenke hľadám žiadny, ale absolútne žiadny negatívny bodík by som jej neudelila. 

Nádherne oddelí riasy, predĺži ich. Čierna je čierna, nenaberá sa veľa materiálu, neopadáva, drží. Ľahko sa odličuje, riasy nezaťažuje, práve naopak, ani neviem, že ju mám na očiach. Rýchlo schne, nedotláča sa. Výsledný efekt je prirodzený a vôbec nie nejako prehnaný či zlepený. 

Samotný obal na vás v obchode nebude kričať "kúp ma!", skôr je to typ, ktorý si ani nemusíte všimnúť, no ako sa vraví "tichá voda brehy myje" :). Biely nápis na čiernom obale, zopár bielych hviezdičiek na vrchnáku, dostatočne dlhá kefka, rúčka aj štetinky. Manipulácia je tým pádom takisto veľmi pohodlná a naozaj zo mňa nedostanete na túto riasenku žiadne negatívum. 


(v takýchto fotkách sa musím zlepšiť, ako vidíte sú nakrivo, nerovnako...no rozdiel snáď vidíte)

Stojí bežne 249 Kč (momentálne akcia 199 Kč), čo je v prepočte okolo 6 - 7,50 €, no za tú cenu pre mňa rozhodne stojí. 

Záver: Ak by som nemala potrebu skúšať stále nové veci, určite by som nejaký čas pri tejto riasenke zostala, ako pri obľúbencovi. 

Hodnotenie: 5/5 bez rozmýšľania a váhania

UPDATE 2020 marec: Kúpila som ju znova a musím názor bohužiaľ zmeniť. Neviem, prečo bola môj prvý kus úplne bez problémov a druhý tak strašný ale už si ju znova určite nekúpim. Strašne opadávala a rozmazávala sa. Radšej siahnite po Max Factor Masterpiece! ;)

Všimli ste si ju už v Douglas-e? 

6 komentárov:

  1. Udělá opravdu krásné řasy. Já vlastně Douglas ani poblíž nemám, tak jsem ji ještě nikde neviděla, ale zaujala mě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa musím priznať, že tiež vo svojom meste nemám Douglas ale študujem v Košiciach a tam je :)

      Odstrániť
  2. Vôbec som netušila, že Douglas má tak dobrú dekoratívnu kozmetiku :) Špirála vyzerá veľmi dobre, aj na fotke sa mi efekt, ktorý vytvorila, veľmi páči :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie! Ale po vyskúšaní pár kúskov som naozaj prekvapená :)

      Odstrániť