pondelok 4. marca 2019

Recenzia: Lícenka Gabriella Salvette DUO BLUSH

Ja mám rada prirodzenosť ale budem k vám úprimná, nenamaľovaná vyjdem von jedine v lete! Inokedy si to nedovolím a skladám hlbokú poklonu pred všetkými vami, ktoré si to dovolia a cítia sa sebavedomo aj tak. Je jasné, že dovoliť by si to mohla každá z nás, ale druhá časť z predchádzajúcej vety, by aspoň u mňa, bola splnená na 0, 001%...Bohužiaľ...Čím som staršia, tým viac zisťujem, že viac lipnem a dávam si záležať na pleťovej kozmetike než dekoratívnej, no práve dekoratívna je to, čo vidia i ostatní a to, čo nás robí krajšími. 



Aj lícenka je súčasťou dekoratívky, hoci podľa mňa je to taký "bonusový matroš". Myslím tým, že ak máte bronzer, tak bez tých ružových líčok už nejako prežijete. Nepotrebujete ich za každú cenu, teda aspoň ja nie. Napriek tomu som rada, ak jednu lícenku v kozmetickej taštičke stále mám. A keďže moja asi 3-ročná od NYC postupne strácala vrchnák, potom štetček, špinila už celú kozmetickú taštičku a nie a nie konečne vypovedať službu úplne, dala som jej predčasnú výpoveď ja sama a kúpila si novú. 


DUO BLUSH od Gabriella Salvete bola mojou voľbou pre 2 veci: 
1. 101-ka mala asi 30% výpredaj značky 
2. mala odtiene, aké na lícenkách hľadám 

K druhému bodu. Mám rada lícenky, ktoré majú takú tehlovo-ružovú farbu. Môžu byť aj viac do hneda a nikdy si nekupujem 100% ružové odtiene (no dobre, raz som mala a nebolo to zlé, ale nie som to ja). Do takejto som šla aj teraz, a mám odtieň 03. 

Prvý dojem 
V drogérii boli 4 varianty. 2 som vylúčila okamžite (boli na mňa "príliš" výrazné alebo nevyhovoval odtieň) a medzi zvyšnými som sa tuho rozhodovala. Obal klasika plastový, vyzeral pevný a že sa tak ľahko pri používaný nerozpadne. 

Ak si lepšie všimnete, buď na foto alebo v drogérii naživo, uvidíte, že lícenka sa skladá z 2 kúskov. Väčšia časť je lícenka bez trblietok a menšia časť na okraji má iný odtieň a zároveň shimmer, teda trblietky. Vyskúšajte si vždy na ruku obidva odtiene osobitne a potom ich zmiešajte spolu. Ja som to tak urobila a práve zmiešaný výsledok rozhodol pre 03. 

Trblietky na lícenkách tiež veľmi nemusím ale toto bola ideálna kombinácia, kedy shimmer môžem zamiešať len vtedy, keď chcem ja, netvorí tú najhlavnejšiu časť lícenky, podstata celého produktu mi teda farebne vyhovuje a pigmentácia nebola nijaká "Marfa" a ani neviditeľná. Presne to čo potrebujem. Hotovo, vybraté, beriem. 
(odtiene osobitne)
(odtieň namiešaný spolu)

(toto bol môj milovaný štetec)

Efekt a používanie 
No moje milé, tu som zistila, že môj štetec na lícenku už potrebuje do dôchodku tiež. Bol z Avonu a úžasne slúžil asi 5 rokov, no robil už tak neskutočné fľaky, že som z toho chcela obviniť novú lícenku a nechcela som sa zmieriť s tým, že to bude on. Nevadí, už odpočíva v pokoji a ja mám nových pomocníkov, ktorí mi ukázali, že lícenka sa pekne naberie už takými 2 "ďobkaniami" (fakt som nevedela ako to napísať na úrovni :D) v nej a na tvári neurobí nijaké fľaky. 

Úplne jednoduchý podtón jarnej tehlovej farebnosti na mojich lícach stačí, aby trocha vystúpili do popredia a oddelili sa od spodnej kontúry bronzeru. Skúsila som dokonca aj tie trblietky a mala som pocit, že to bude aj celkom dobrý štart ako začať s "highlightovaním". Už dlho si totiž brúsim zuby na skutočný highlight ale nikdy som sa neodhodlala, pretože sa obávam takej "výraznosti" na mne. Tieto trblietky sú teda mojim "rebelským" predkrokom :) 

S výdržou počas dňa to už bolo o čosi horšie. Je to asi jediná vec, ktorá nie je dobrá. Bronzer drží ale nad ním už nič. Po takých 4 hodinkách už farbu nevidím. Buď jej dávam naozaj veľmi málo alebo sa naozaj nejak prirodzene stratí či splynie. Ale trblietky, stálice, sa sem tam preblesknú ďalej :) 


Záver: Za cenu 3,49 € na moje nenáročné lícne pomery až-až. Som človek, ktorý radšej investuje do dobrého bronzera a líčka moc neriešim. Som zvedavá ako dlho mi vydrží (a v akom celku). 

Hodnotenie: 4/5

Aký odtieň lícenky máte najradšej?

5 komentárov:

  1. Taky mám ráda tyhle odstíny tvářenek. Já zase patřím mezi ty, co nemají problém vyjít ven bez jakéhokoliv makeupu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taak to sa klaniam! Kiež by som aj ja raz bola v tej fáze :)

      Odstrániť
  2. Odtieň je nádherný, len škoda, že dlho nevydrží :/ Ja mám lícenku od Essence a je skvelá :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá celkom dobre, aj odtieň je veľmi pekný :) Avšak mne osobne by tam asi prekážali tie trblietky, preferujem skôr matné produkty

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť