pondelok 23. júna 2014

Recenzia: Fixka na pery MaxFactor Lipfinity Lip Tint

Ciao ! :)



Nedávno mi do zbierky kozmetiky pribudol prvý predstaviteľ Max Factor - u. Ide konkrétne o fixku na pery vo forme Lip Tint.

Čo je to LIP TINT? Definujme to ako obdobu rúžu a lesku v jednom ALE pritom nevytvára ani lesk, trblietky či nejaký mastný a ťaživý nános na perách. LIP TINT sa po nanesení do perí vsiakne a tým dodá perám inú farbu, ktorá pôsobí matne.









Už som mala raz dočinenia s Lip Tint, konkrétne od Essence z limitky Hugs&Kisses ale ten mi nevyhovoval kvôli svojmu zápachu (závisí od vkusu) a takisto sa aplikoval skôr ako lesk a nie fixka na pery. Lip Tint, o ktorom sa teraz budeme baviť mi darovala sestra, ktorá ho objavila v akcii 3 €/ks (z pôvodnej ceny 9,90 € !!) v sieťach Fann parfumérií :)


Pozrieme sa najprv, čo za sľuby nám podsunuli výrobcovia tohto produktu :) ... 
Pôsobí na pery ako rúž, ale odlišuje sa od neho revolučnou formou. Má profesionálne vytvarovanú špičku pre precíznu aplikáciu, ktorá zvýrazní a krásne zafarbí vaše pery.
Na rozdiel od bežných rúžov využíva namiesto pigmentov farbu na báze vody. S ľahučkým zložením sa farba jednoducho vpíja do vrchnej vrstvy pier namiesto toho, aby ju len prekryla. Vaše pery tak ostanú zahalené matným prívalom ľahkej, bozkom odolnej farby.
Výhodou rúžu vo forme fixky je špička aplikátora, ktorá efektne tvaruje kontúry pier, zatiaľ čo plochá strana aplikátora precízne farbí ich objemnejšiu časť.
Zmeňte tradície rúžu a objavte jeho novú definíciu podľa Max Factor. Objavte Lipfinity Lip Tint.

Na úvod napoviem ako veľmi si vážim, že v tomto prípade nás tento popis ani veľmi neklame a tu sú moje dôvody prečo ;) 
1. láska na prvý pohľad? - V obchode môže zaujať svojim vzhľadom typickej fixky akoby na kreslenie na papier (no keďže je v sortimente kozmetiky spočítame si 2 a 2 a vieme, že sa jedná o inú fixku :D ). Obal je plastový, pevne drží, neotvorí sa v kabelke. Aplikátor je vo forme hrubšej fixky s postačujúcim hrotom na kontúrovanie. Na stránke MaxFactoru je v ponuke konkrétne 6 odtieňov (ja vlastním 04 - Berry Burst). Pri výbere toho svojho odtieňa je rozhodne najlepší spôsob ísť do drogérie a vyskúšať si tester lebo orientačná farba je veeeeľmi klamlivá (predsa len nás trošku oklamali :/ :D ) a odtieň je na perách oveľa výraznejší a intenzívnejší. Berry Burst sa zdá byť ako jeden z najjemnejších ružových odtieňov, no v skutočnosti perám dodáva až krvavočervenú farbu (fotky ;) ). Čižee dvakrát merať a raz strihať, ladies. 



2. čo dokáže? - Je to fixka a teda sa pri nanášaní na pery aj rozpíja. Ja si nemyslím, že je to problém. Napriek tomu dokáže krásne namaľovať pery bez toho, aby sa vám to rozpilo do oblasti mimo nich (predsa je červeň perí štruktúrne iná časť ako koža v oblasti pier, ani fyzika teda nepustí tú fixku ďalej :) ). Farba rýchlo vsiakne a pery nadobudnú intenzívnu farbu, ktorú určite niekto neprehliadne.


3. efekt a pocit? - Tým, že sa Lip Tint do perí vsiakne necítite na perách žiadne zaťaženie ako vtedy keď máte na perách mastnú vrstvu rúžu alebo lepkavý nános lesku. Ďalšou neskutočnou výhodou je ozajstná odolnosť voči dotyku (nenahovárajme si, že úplná ale OZAJ dôstojná - nezotriete len tak vreckovkou, nezanechá otrasný otlačok na pohári a ani váš partner nebude označkovaný toľkokrát, koľkokrát ho pobozkáte :D ) a taktiež veľmi dobrá výdrž (aj 5 hodín s tým, že postupne bledne). Mám aj nevýhodu, dosť sladko a umelo chutí. Opäť sa na to môžeme pozrieť ako subjektívnu vlastnosť, pretože toto pre mňa problém vôbec nie je (oproti Lip Tint od Essence ani najmenší), no dala som to k nevýhodám lebo predpokladám viac kritikov čo sa tohto týka. Zotrieť ho môžete najlepšie až pomocou vody.
Zhrnutie: 9/10 
Sama by som si ho asi nekúpila lebo také výrazné pery nezvyknem nosiť ale som ozaj rada, že som jeho majiteľkou lebo za cenu, za ktorú sa predáva aj naozaj dostanete sľubovaný efekt. Čiže veľmi chválim a odporúčam hlavne ženám, ktoré sa neboja nosiť živé a intenzívne farby bez toho aby vôbec cítili, že na perách čosi majú :)


11 komentárov:

  1. ja si myslím že toto je ba ešte aj lepšie než rúž :D


    sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som o tejto "fixke" na pery nepočula, určite sa na to pri najbližšej návšteve drogérie/parfumérie pokukám, mám rada také netradičné produkty na pery:)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pozri, neoľutuješ ak natrafíš aj na akciu ;) v GA som už zapojená, ďakujem za pozvanie ;)

      Odstrániť
  3. Vypadá velmi krásně!:)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem tuto kupovala jako součást dárečku kamarádce a nemohla si jí vynachválit :-)
    Jinak máš moc krásný blog, ráda zavítám pro inpiraci znovu a dávám se i tě k oblíbeným =)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, ďakujem, potešilo a kamoške sa nečudujem teda :D Budem maximálne rada ak sa sem ešte vrátiš :)) ja zájdem k tebe ;)

      Odstrániť
  5. Túto fixu od Max Factor som ešte neskúšala, ale tá, ktorú predáva GOSH je úplne najlepšia na svete! :) Ja mám výrazné pery rada, takže mi vyhovuje hlavne tá dlhá výdrž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S GOSH nemám veškeré žiadne skúsenosti aa mám pocit žeby som to mala teda zmeniť :D :) Aaa ako som pozerala na tvojom blogu tak tebe tie výrazné pery aj naozaj pristanú, ja si pripadám tak nejak divne :/ :D

      Odstrániť
  6. Veľmi podobná farba sa dá vyrobiť aj z prírodných materiálov.

    OdpovedaťOdstrániť