sobota 18. apríla 2015

Recenzia: Set AVON Luck (For Her)

Ahojte! (po meeega dlhom čase ale zhrniem to tak, že nudila som sa a spomenula si, že mám blog :D )


Je veľa kozmetiky, ktorú momentálne používam a mám v úmysle zároveň zrecenzovať, no ako prvú som si zvolila set (parfém, telové mlieko a telový sprej) od Avonu s názvom Luck (For Her) :)

Samozrejme, keď pozriete na dátum poviete si "skoroo" :D a ja súhlasím, pretože vieme, že už to dávno nie je novinka. Dostala som ju na narodeniny v októbri od priateľa a práve v ten čas urobila menší Avon boom aj v katalógu a aj v mojej mysli kvôli reklame čo dávali v telke.






Svoju novinku si Avon opísal asi takto: "Nádherne ženská a zvodná kompozícia sviežeho bergamotu a elegantných citrusových tónov zahalených do jedinečných vanilkových tónov kvetu kaktusu so základom zvodného zamatového santalového dreva vám dodá pocit ľahkosti a jedinečnosti."

Tvárou tejto vône sa stala Maria Šarapovová, čo môže byť trošku mätúce keďže vôňa pôsobí vyslovene elegantne a Maria patrí do sveta športu. Avšak, môj názor je, že Maria je v prvom rade veľmi krásna žena a určite sa Avon s týmto výberom trafil do čierneho.

„Maria patrí k top tenistkám svetového rebríčka, zároveň symbolizuje elektrizujúcu, sofistikovanú prírodnú krásu, a tým dokonale zachytáva energiu a svet neobmedzených možností. Mária je ideálnou tvárou tejto vône, ktorá vyžaruje šťastie a pocit, že môžete dosiahnuť maximum.


Parfém patrí do kategórie orientálno ovocno-kvetinových vôní. Osobne milujem sladké vône, ktoré obsahujú hlavne orientálnu zložku a potom tú kvetinovú. Pri tomto parféme to zabezpečuje najmä svieži bergamot, kvet kaktusu a zamatové santalové drevo. Čo sa týka výdrže tak tá ma ozaj fascinuje. Krásne dlho drží a navyše stačia pokojne aj 2 streknutia. Flakón je nadherný a Avon si vďaka tomuto dizajnu u mňa a tuším aj u mnohých dám výrazne polepšil a dostal nejaký ten plusový bodík ;) Objemovo ide o 50 ml tohoto "šťastia" podľa Avon stránky za 11,90 €.

Celkové zloženie: Hlava - bergamot, mandarínka, červené bobule
                              Srdce - biele kvety, kráľovná noci
                              Základ - santalové drevo

Telový sprej je vhodný aj do kabelky na osvieženie vône parfému ako základu. 75 ml ( má takisto skvelú intenzívnu vôňu. Jediné čo mi vadí, že štípe na oholenom podpazuší a vtedy uprednostním 100x radšej moju stálicu Rexonu :) 4,30 € na parfums.sk

Nakoniec telové mlieko je senzačné a nemám k nemu čo dodať. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky, vôňu je cítiť a najlepšie je rozotrieť ho na krku a dekolte. Potom v kombinácii s parfémom budete svoje "šťastie" cítiť ešte aj pri zaspávaní po náročnom dni :) 150 ml - 5,50 € na parfums.sk

Záver: Určite odporúčam tento set všetkým, ktoré majú rady sladké vône a dlhú výdrž. Celkovo sa parfém hodí skôr na zimné obdobie kedy dokonale osvieži ale nepohrdnem ním určite ani v lete :)

Aký parfém od Avonu máte najradšej? 

2 komentáre:

  1. Naozaj krásna recenzia :) A aj blog máš veľmi pekný, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť