sobota 14. júla 2018

4 veci, ktoré nám škodia ale nosíme ich


Sú síce trendy, ale škodia nám. Veď pre krásu sa trpí!


Reč je o štyroch súčastiach našich šatníkov a to sú - vysoké podpätky, skinny jeans, tvarovacie spodné prádlo (nevedela som ako to nazvať :D ) a ťažké šperky.

Topánky na vysokých podpätkoch

Každá sa aspoň raz za čas chceme cítiť pekelne sexy a žensky a vtedy sú opätky alfou a omegou! Niektoré z nás ale pokladajú túto obuv za každodennú rutinu a tu už polemizujeme aj o možných negatívnych následkoch ako je záťaž členkov, bokov a panvy i svalov chrbtice, ktoré vyrovnávajú balans. Následkom je zúženie platničiek medzi stavcami chrbtice, čo spôsobuje jej nepríjemnú vystreľujúcu bolesť, znecitlivenia i kŕče.




Zužovacie spodné prádlo

Poznáte to, keď chcete zakryť prečnievajúce faldíky v tých mega drahých a vypasovaných šatách na svadbe vašej priateľky, ktorá je už o týždeň? Nestihla si schudnúť moja, makaj do obchodu a kúp si zužovacie prádielko. Predstava krajšie tvarovanej postavy pod šatami sa nám nakoniec zapáči natoľko, že už to zo seba nezoblečieme ani inokedy. Ignorujeme i to, že sa nevieme poriadne nadýchnuť, cítime brnenie v nohách či dokonca i v črevách! Ďalším nepríjemným dôsledkom tohto módneho zázraku je i folikulitída, ktorá vzniká ak sa infekcia (baktérie) dostanú do pokožky v mieste chĺpkov a spôsobia zápal. Ble!





Skinny jeans


Pre mňa osobne asi najzákladnejší kúsok šatníka (a práve pre to, nie som z tejto informácie vôbec nadšená!). Podľa Britskej chiropraktickej asociácie až tretina žien trpí bolesťami chrbta kvôli noseniu skinny jeansov, čo je absolútne šialené! Koho by kedy napadol takýto dôvod a ono na tom môže predsa niečo byť. Vypasované jeansy totiž redukujú prúdenie krvi do nôh a taktiež spôsobujú tlak na nervy, čo môžeme cítiť ako svrbenie či občasnú stratu citlivosti. Do kelu!






Ťažké a veľké šperky

V súčasnosti asi ozaj platí "čím väčšie šperky, tým lepšie". Okej, okej musíme mať aj tie maličké
minimalistické kúsky ale ak chceme aspoň trocha vyjsť z radu a podčiarknuť svoju krásu, trendové sú najmä veľké náušnice. Tie však neraz znamenajú aj veľkú váhu na ušiach, čím riskujeme natiahnutie ušného lalôčika či dokonca jeho natrhnutie. Znie to nepravdepodobne? Podľa plastického chirurga Edwarda Miranda ani nie. Stačí sa zle otočiť, náušnica sa zachytí, vy potiahnete a prúser je na svete.





Aký máte názor na tieto štyri veci vy samy? 

10 komentárov:

  1. Zaujímavý článok! :) Našťastie z tých 4 vecí nosím len skinny rifle, ale celkom ma šoklo, že môžu mať také následky. :O

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taktiež som bola v šoku! Chrbát ma často bolí ale stále neverím, že to je aj kvôli tomu :/

      Odstrániť
  2. Tyjo, ty skinny jeans mě vážně hodně překvapily! to, že podpadky nejsou nic moc dobrého, nebo těžké šperky, to jsem i tak nějak věděla, ale prostě jeany? to jsem vážně nečekala.

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vitaj v klube :D Ako vidíš, je nás viacero šokovaných z tejto info!

      Odstrániť
  3. Moc pěkně napsaný zajímavý článek. Podpatky nosím skoro pořád i skinny jeans mám moc ráda. Občas i velké naušnice si vezmu ale co se týče naušnic nosím spíše ty menší, protože se celkem výrazně maluji a pak mi to příjde jako kýč, pokud teda nejdu na party apod. :)


    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tými podpätkami sa s tebou nezhodnem ale ináč som na tom rovnako :)

      Odstrániť
  4. Super článok :) Skinny jeans sú aj pre mňa úplne basic kúskom, no vždy sa pri ich kúpe snažím, aby mi čo najlepšie sedeli. Veľké šperky sú krásne, ale aj s nimi treba dávať pozor, už som o takomto niečom dávnejšie počula :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Skinny jeans musia hlavne dobre sadnúť ale priznávam i ja, že rada mám čo najpriliehavejšie aby pekne tvarovali postavu a to vraj škodí :(

      Odstrániť