sobota 14. júla 2018

Recenzia: Schauma Nature Moments Coconut water & Lotus flower Shampoo

Pri výbere šampónu na vlasy sa rozhodujeme hlavne podľa vône, zloženia a konzistencie, no v neposlednom rade i podľa ceny a toho na aké vlasy je šampón určený. Znovu sa mi pošťastilo a na FB stránke DM drogerie markt som sa zapojila do testovania šampónu od Schwarzkopf ako dm skaut (ďakujem DM!). Dorazil  mi asi pred troma týždňami a ja som na chvíľu odložila môj dlho používaný šampón 2 in 1 (šampón + kondicionér) od Avonu a pustila do skúšania tohto krásavca.


Popis: Ide o šampón 100% prírodného pôvodu, bez silikónov a umelých farbív. Určený je na suché a veľmi suché vlasy a regeneračná receptúra s kokosovou vodou a lotosovým kvetom je vytvorená pre okamžitú hydratáciu vlasov. Pre pocit hladkých a poddajných vlasov od korienkov po končeky. 



Prvý dojem. Veeľmi dobrý. Vyvalila sa na mňa veľmi príjemná sladká vôňa. Ja som milovník sladkých vôní a úplne milujem všetko kokosové, čo je tuto dosť cítiť preto som sa ihneď zamilovala. Textúra je veľmi jemná, farebne priehľadná a povedala by som, že mi veľmi pripomína gél. Priehľadná farba je len dôkazom toho, že v zložení nie je veľa zbytočných súčastí a hlavným zámerom šampónu je byť ľahký a dobre umyť vlasy.

Efekt. Ja mám suché a rýchlo sa mastniace vlasy. Umývam takmer každý druhý deň stále šampón + kondicionér. Rada striedam šampón so silikónmi a potom zas bez silikónov. Zvykla som si, že šampóny bez silikónov (ako aj tento) na prvýkrát veľmi slabo penia, no na druhej strane mi to dáva pocit viac očistených vlasov. Po umytí sa rozčesávali aj bez použitia kondicionéru veľmi dobre, čo oceňujem.

Balenie. Takisto veľmi prírodné a v obchode by ma určite zaujalo. Trošku mi vadí, že sa mi stále "uleje" do dlane viac než potrebujem (písala som to potom aj DM-ke) aj preto, lebo konzistencia je oproti mnohým iným šampónom o čosi redšia. Inak je všetko v poriadku.

Cena. Za 400 ml zaplatíte tie 2 - 3 eurá, čo je podľa mňa super a za vyskúšanie to rozhodne stojí.


Záver. Nepozorovala som, žeby sa moje vlasy správali nejak inak oproti šampónu, ktorý som používala predtým. Mastia sa takisto rýchlo, takisto pekne voňajú, dobre sa rozčesávali a jednoducho nijaký rozdiel či už v pozitívnom alebo negatívnom zmysle som nenašla. Možno, že len to zloženie bez silikónov - za mňa určite veľké plus, ktoré nezaťažuje tak veľmi vlasy! Čiže určite vyskúšať ak máte rady zmeny!

Hodnotenie: 4,5 / 5 (0,5 bodíka dole za balenie a za to, že nenadchol až úplne 100%)

Skúšali ste tento šampón? Zapájate sa do DM skauta? 


6 komentárov:

  1. Tento šampón som neskúšala a keď sa tak nad tým zamyslím Schaumu v drogerke celkom dosť obchádzam. Ani neviem prečo. Ja mám tiež mastné vlasy a všimla som si že všetky šampóny, ktoré boli priesvitné mi vyhovovali. Takže sa naň pôjdem asi pozrieť.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo aj ja som obchádzala a ani neviem prečo. Neprišiel mi nijak zaujímavý, možno aj tým, že je veľa druhov a už dlho takmer v každej drogérke. Ale prekvapil ma celkom pozitívne :)

      Odstrániť
  2. Momentálne ho používam aj ja spolu s kondicionérom a nemôžem si až tak sťažovať, aj keď možno som od neho očakávala viac :) Všetky tie prírodné zložky sú super, vôňa je veľmi príjemná a musím povedať, že zo začiatku som sa trošku bála, ako sa k mojím vlasom bude chovať, keďže aj mne sa rýchlo mastia. Neviem, či už som tak zvyknutá na tie všetky umeliny, ale stále mi na ňom niečo chýba a neviem prísť na to, čo to je. Možno práve tie umeliny, ktoré sú v každej kozmetike. Čo sa týka kondicionéru, mohol by vlasom dodať viac hydratácie a trošku viac ich zjemniť, avšak určite to pre mňa nie je až taký krok vedľa :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si vystihla super! Aj mne tam stále niečo chýba, je dobrý alee to niečo tam proste nie je :D a fíí, aj kondicionér je? Nevedela som :D

      Lumi z Recenzie-Kozmetiky

      Odstrániť
  3. Šampón vypadá zajímavě, já s ním nemám ještě žádnou zkušenost.. nejraději mám z drogérie Elseve šampóny ale určitě je super, že je bez silikonů :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elseve som mala tiež nedávno, ten modrý, fiber niečo tuším :D a nemôžem sa sťažovať, bol fajna le narozdiel od tohto tam som cítila strašne veľkú ťažobu asi zo všetkých silikónov alebo prídavkov aj keď vlasy vyzerali fajn :)

      Odstrániť