nedeľa 15. júla 2018

5 tipov na vodeodolné riasenky podľa magazínu Glamour

Aktuálne najradšej píšem o letných záležitostiach ako sú peelingy, opaľovanie alebo aj vodeodolné riasenky, ktoré som si vybrala teraz. Veľa inšpirácie čerpám zo zahraničných stránok a aj tentokrát nebude článoček z mojej vlastnej skúsenosti ale z toho, čo som zozbierala priamo od beauty odborníkov z USA na Glamour.com a doplnila pár slovami iných slovenských a českých blogeriek ;)

Neviem ako vy, no ja keď idem k vode jediný kozmetický produkt, ktorý nevynechám je práve riasenka. Maximálne ešte korektor na kritické miesta a viac nič, preto je pre mňa dôležité, aby sa mi riasenka nerozmazávala. Ak viem, že takú istotu nemám, radšej sa ani neponáram a snažím sa "uchovať oči v suchu" :D. V opačnom prípade tu je niekoľko tipov, ktoré môžete vyskúšať ak bez potápania neviete prežiť.

1. Revlon Volume + Lenght Magnified Mascara (cena: okolo 13 eur)

USA: "Je pláž-odolná, sprcho-odolná aj "plač po rozchode"-odolná. Vydrží šplechnutia i "roztápanie" sa počas horúcich letných dní. Navyše ľahko schádza pomocou očného odličovača s obsahom oleja."

SK&CZ (http://www.fromlenka.sk): "Dostupná je vo vodeodolnej ale aj normálnej verzii, v čiernej alebo hnedej farbe. Špirály od Revlonu majú päť rôznych farieb, kefiek i účinkov. Po dlhšom testovaní sa mojím novým obľúbencom stala práve modrá mascara."

Čo zaujalo mňa: Čudovala som sa prečo nemá v názve waterproof a až na Lnekinom blogu som si prečítala, že existuje v dvoch variantách! Nice!

2. Urban Decay Cannonball Ultra Waterproof (cena: okolo 30 €)

USA: "Neznášam pocit ťažkých rias, ktoré som vždy po nanesení vodeodolnej riasenky mala a preto som sa im vyhýbala. Až kým som neskúsila Cannonball. Táto vecička je úžasná - nedrolí sa, nevysýcha, predlžuje a zahusťuje moje riasy ako nič! A najlepšie je, že ju odlíčim bez toho, aby ostali nejaké zvyšky." 

SK&CZ (http://ordinarylife-my.blogspot.com): "Ze všech voděodolných řasenek mi dělá asi nejhezčí řasy a vůbec neslepuje!" 

Čo zaujalo mňa: Skôr sklamalo - a to cena. To by ma od kúpy odradilo. 


3. CoverGirl The Super Sizer by LashBlast Waterproof Mascara (kúpite na amazon.com za 6 dolárov)

USA: "Dobrú vodeodolnú maskaru spoznáte podľa toho, že vydrží celý prudko romantický film plný dojímavých scén bez rozmazania. A to dokáže presne toto zloženie riasenky. Tenučký štetec sa dotkne každej jednej riasy."

SK&CZ: bez výsledku :( 

Čo ma zaujalo: Náročky som zaradila i lacnejšiu riasenku. Amazon.com je ceosvetovo rozšírený a nie je problém objednať ani na Slovensko.


4. Too Faced Better Than Sex Waterproof Mascara
(cena: veľká verzia okolo 30 € / malé cestovateľské balenie 12 €)

USA: "Better Than Sex je právom jedným z favoritov na trhu s vodeolnými riasenkami a to celosvetovo. Vďaka vodeodolnému zloženiu vydrží prudký dážď, potenie počas cvičenia či behu."

SK&CZ: Našla som viacero recenzií na klasickú verziu v ružovom obale ale ani jednu vodeodolnú s modrým obalom :(

Čo ma zaujalo: Obal!!! Veľmi ma láka už len tým obalom, no a musím uznať, že i názov zvolili dosť pútavý a výstredný. Prekvapilo ma však, že raz je ten názov taký vypuklý  a splýva s obalom (to sa mi páči viac) a raz normálne vytlačený. 


5. bonus: Maybelline Great Lash Waterproof (cena: 5 na amazon.com)

Áno, na USA trhu existuje i vodeodolná forma tejto legendárnej riasenky a aj keď som na slovenských stránkach všemožne hľadala tiež, dopracovala som sa len ku klasickám verziám "Blackest Black" a "Lots of Lashes" (píše to v dolnej časti riasenky, všimnite si to).

Waterproof version je vlastne kombo Lots of Lashes doplnené o vodeodolné zloženie riasenky. Prešla plážovým i bazénovým testom. Snáď sa dočkáme aj my!!!

Zdroj: glamour.com | Foto: weheartit.com, amazon.com, oficiálne foto produktov

Všimli ste si, že takmer všetky vodeodolné riasenky majú modrý obal?
Akú používate vy? Ktorá vás láka?


26 komentárov:

  1. ta poslední je hodně oblíbená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To anoo ale na Slovensku nie je práve v tej vodeodolnej verzii, čo je škoda :(

      Odstrániť
  2. U té poslední mi vadil krátký kartáček. :)
    Medvědova slečna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne spočiatku! A potom keď som ju používala dlhšie nevedela som si vynachváliť :)

      Odstrániť
  3. Tá posledná od Maybelline ma zaujala už dávnejšie, prvýkrát som ju videla u amerických YouTuberiek a odvtedy som ju chcela vyskúšať aj ja :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala tú klasickú verziu Lots of Lashes tuším a je to aj o zvyku s ňou, potom si ju človek zamiluje :)

      Odstrániť
  4. Vypadají pěkně, hlavně ty plné kartáčky mám ráda. Zkoušela jsem i takové s krátkými štětinkami, které měly sloužit k mega objemu, ale popravdě efekt nulový... :-) Voděodolná řasenka je fajn, ale já většinou používám nějakou normální a když jdu k vodě, tak se většinou stejně nemaluju. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, maľovať sa k vode je často zbytočné ale predsa len ja sama sa lepšie cítim, keď mám aspoň tú riasenku :)

      Odstrániť
  5. Mě se celkem líbí ta první od Revlonu. Teď na léto jsou tyto voděodolné řasenky super. Jen ne každá tak dokonale funguje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som si tiež z tých piatich zvolila Revlon a súhlasím aj s tým, že nie každá je taká ako sľubuje a treba hľadať :)

      Odstrániť
  6. O řasence od Maybelline jsem už četla od této značky mám řasenky moc ráda a používám je, pokud nemám zrovna prodloužené řasy :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Znám tu poslední řasenku, ale ještě jsem ji nezkoušela. Většinou používám normální řasenky, když se jdu koupat, tak si řasy nemaluju :) Better than sex jsem zkoušela normální a mě docela zklamala, čekala jsem od ní víc, ale každý má hold jiné řasy :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú Better than sex ti závidím, tiež by som ju chcela vyskúšať aj keď nechváliš :D Ale ono to s tými riasenkami je často aj také individuálne, vlastne ako s celou kozmetikou.

      Odstrániť
  8. Amazing post! I like your choice... kisses

    Follow for follow? <3

    www.ioannesstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Osobne som z týchto nevyskúšala ani jednu, no láka ma hlavne Too Faced! :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja vodeodolné riasenky vôbec nepoužívam, pretože mi väčšinou nejdú takmer ničím odlíčiť :D. K vode moc nechodievam, takže si v pohode vystačím aj s klasickou maskarou. Mojím aktuálne najobľúbenejším kúskom je Ilusión maskara od Dermacolu :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaaj? :D Ja si ich stále viac šúcham (mám potom pocit, že som oči dosť namáhala ale tak čo už, 2 mesiace to stále prežili :D) ale jasné, že keď nejdem k vode tiež si vystačím s klasikou :) Tú od Dermacolu som neskúšala, dík za tip :)

      Odstrániť
  11. Nejvíce mě zaujala ta poslední od Maybelin. Vloni jsem měla voděodolnou, ale už si nepamatuji od jaké značky.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej tá je taká klasika len vylepšená o vodeodolnosť. Škoda, že nepamätáš, rozšírila by si zoznam :D

      Odstrániť
  12. Mě zaujala řasenka Too Faced, ale většinou vodě odolné produkty nepoužívám, prostě když jdu k vodě, tak se nemaluji :).

    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, aj to je spôsob :) Ja si stále prídem taká divná, tak aspoň tú riasenku si stále dám :D

      Odstrániť