piatok 27. júla 2018

Nechala som sa oklamať! Recenzia Catrice Glam&Doll očná linka vo fixe

Aby to tu nebolo len pozitívne z času na čas treba poukázať i na produkty, ktorým sa v obchode radšej treba vyhnúť. V mojom prípade to bola očná linka Catrice Glam&Doll Waterproof Super Black Liner. 

Som typ človeka, ktorý keď nájde obľúbený produkt dlho ho používa, no potom mám chvíľky, kedy (občas naivne) verím, že možno nájdem aj niečo lepšie podobnej cenovej kategórie, podobnej výdrže a vlastne všetkých podobných kvalít aaaa väčšinou to rýchlo oľutujem :D To sa mi stalo aj teraz.



Očnú linku si robím jedine s linkami vo fixkách a mojou stálicou je Miss Sporty (má na obale mačku alebo niečo s mačkou :D ) Vyskúšala som Avon, Oriflame, Essence, Gabriella Salvete, Rimmel, Dermacol a viac si už nespomínam, no ani jedna z nich mi za takú nízku cenu neponúkla dlhú výdrž, presnosť a super úzky štetec, ktorý mi dokonale vyhovuje u Miss Sporty. Keďže išlo leto v DM-ke som si povedala, že skúsim nejakú vodeodolnú a v košíku skončila táto od Catrice.

Oficiálny popis výrobcu: S inovatívnym a flexibilným zakončením v tvare tulipánu táto očná linka vytvára vodeodolné, dlhotrvajúce a výrazne čierne očné linky. Vďaka flexibilite (ohybnosti) špičky je ňou možné aplikovať tak tenké ako aj hrubšie línie. Vysoká pigmentácia ponúka silné krytie hneď v jednej vrstve. 





Môj názor

No moje milé, upozorňujem na veľa hejtov. V prvom rade, vodeodolná nie je ani náhodou, okolo nej sa voda len mihne a už je dole. Ozaj stačí pošúchať, trošičku sa spotiť a už je cela rozmazaná.

Ďalšia vec - tá špička v tvare tulipána. Tá je na môj vkus ohybná až príliš. Neviem vytvoriť tú istú hrúbku v celom priebehu línie bez toho, aby som raz nepritlačila, pretože sa mi zdá, že čierna farba nie je čiernou a už tam mám hrubú linku ako obrovskú špinu. Proste celé zle, rovnomerne sa s ňou podľa mňa pracovať nedá.



Na ďalšiu nôtu - neskutočne sa odtláča. Mám pocit, že už len keď ju nanesiem a dvakrát žmurknem mám ju všade + stráca svoju čiernu farbu a už je sivá. Hovorím si okey, dám jej ešte šancu. Zmažem odtlačok, doplním linku aby bola znova čierna a na chvíľu zavriem oči nech troška vyschne.
Otvorím, žmurknem a zase. OK, dostala si šancu, nevydalo.

Z toho všetkého už asi viete, že výdrž má na ehm ehm. Nevydrží skoro nič. Navyše, nepoužívala som ju celý mesiac a pol, bola v kozmetickej taštičke medzi všetkým ostatným a teraz som ju otvorila znova, že predtým než napíšem recenziu skúsim to zas. BOLA VYSCHNUTÁ na totálku. Uzavretú som ju mala dobre, nepoužívala sa a vyschla. Keď to opäť porovnám s Miss Sporty, tá mi drží v pohode takmer 3 mesiace počas dennodenného používania (no kidding). Až ku koncu potom farbí skôr sivo ale aj tak, neporovnateľné.

S Catrice som teraz takmer ani neurobila ukážku na ruke, môžete vidieť v strede to vynechané miesto. Tlačila som ako blázon aby šla aspoň takto.



Hodnotenie: 0/5

Záver: Ja neviem ale toto bol podľa mňa jeden veľký omyl od Catrice. Bola som happy, že moja stará Miss Sporty, ktorú už som pokladala za mŕtvu keď ju mala nahradiť Catrice, ešte zo seba niečo dala a mohla som ju počas víkendu používať, aby som aspoň nejakú linku mala. Akonáhle bol pondelok nabehla som do drogérky a zostala jej verná. Už žiadna Catrice. Nabudúce ale investujem a kúpim tú Bourjois, ktorú mi odporúčala predavačka v DM, tak uvidíme. Ale pre istotu hodím záložnú Miss Sporty tiež :D

Mali ste Catrice Glam&Doll Waterproof očnú linku vo fixke? 

Aká je vaša obľúbená očná linka? 


9 komentárov:

  1. Som ti nesmierne vďačná za túto recenziu! Pokukovala som po nej už dlšie, ale teraz som rada, že som si ju nekúpila ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta fixka je opravdu o ničem, ale takové recenze mám ráda. Aspoň vím, čemu se v drogerce vyhnout.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ocnu linku pouzivam iba velmi malokedy. mala som raz jednu fixovu, uz si nepamatam od akej znacky, ale urcite od nejakej lacnej, lebo inak by som si ju nekupila :D ta sa mi zdalo, ze vobec poriadne nefarbi, takze velmi rychlo putovala do kosa. potom som chvilu mala tekutu ocnu linku od Essence, ta bola celkom fajn. a teraz mam kajalovu ceruzku znacky Trend a pouzila som ju asi raz. ale mam ju v zalohe, ze keby sa mi raz zdalo, ze je ten spravny den na ocnu linku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. měla jsem ji také a stejný problém! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty linky od Miss sporty používám taky a zrovna jsem chtla zkusit nějaké nové, tak díky za varování a této tužce se obloukem vyhnu.

    Nails from Czech - Lucie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vďaka za recenziu, určite si ju nekúpim, keďže sa hneď rozmaže. :/

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyhle linky jsem nikdy neměla, ale ty od Bourjois ano a držely perfektně :) Jenom jsem si chvilku musela zvyknout na ten jejich kartáček :)

    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dostala jsem ji kdysi v DM boxu a souhlasím - je nepoužitelná. Já se s ní teda nenamaluju...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je teda hrůza, slyším na ní samé špatné recenze. Já mám teda taky linky od Catrice, sice tekuté a z jiné řady, na ty nedám dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť