pondelok 30. júla 2018

Sephora: Odporúčané masky na tvár alebo keď je Slovenka prvýkrát v Sephore

Cez víkend som sa vybrala do Brna a jediný obchod, ktorý som chcela navštíviť bola Sephora. Keďže ju na Slovensku nemáme išla som tam s tým, že chcem vyskúšať niečo z jej kolekcie. 



Úprimne, baby z Česka, závidím vám túto drogérku. Priznám sa, že som v nej bola prvýkrát, hoci som už skúšala nejaké sprcháče a telové mlieka zn. Sephora ale stále to bol darček a nikdy som tam sama nezavítala, tak som sa na to teraz tešila :D

Už keď som vkročila pôsobilo na mňa všetko veľmi luxusne, išla som so zámerom kúpiť si nejakú masku na tvár a tak keď ku mne pristúpila veeľmi zlatá a ochotná poradkyňa spýtala som sa jej čo by mi odporučila, s tým, že by som najradšej vyskúšala konkrétne Sephoru.

Ukázala mi najprv také tie jednorázové masky na tvár (bolo ich tam straaašne veľa), no potom som sa jej spýtala či majú aj masky v tube. Také ale Sephora nemala a preto ma zaviedla k inej značke a na základe vlastných skúseností mi veľmi odporúčala masku od Origins - 10 minute mask  alebo Intensive Overnight Mask (690 Kč/100 ml alebo 390 kč/50 ml =  26 € alebo 15,2 €), ďalej Too Cool For School - Pumpkin Sleeping Pack (490 kč = 19,1 €) alebo ešte Skinfood Beauty Recipe Avocado či Soup Sleeping Pack (390 € = 15,2 €). Na problematickú pleť nakoniec ukázala zázrak od Caolin Hot & Cool Pore Pack Duo, čo vraj naozaj pomáha hneď pri "pupínkoch" avšak jej cena bola až 750 kč čo je 29,3 €.

Poviem vám, že pri Kč som akosi ani nesledovala peniaze a neuvedomovala si koľko to je v prepočte na eurá, no aj keď ma tie odporúčané masky v celku oslovili (hlavne asi Origins), ťahalo ma to k Sephore a prvotnému plánu kúpiť si niečo konkrétne ich kolekcie. Stála som pri ich produktoch a prišla ku mne poradkyňa opäť, že mi zabudla ukázať ešte masky od Sephory v takých malých baleniach na 4 použitia a to bolo ono! 



Vzala som si nakoniec žltú (170 kč = 6,4 €), na revitalizáciu a tonizáciu pleti. Bolo to vcelku ťažké rozhodnutie vybrať si len jednu z ôsmych možností, no nakoniec som si zobrala túto. Potom mi do oka padol ešte čistiaci gél na tvár od Sephory so zeleným čajom (195 kč = 7,6 €) a už sa nemôžem dočkať kedy ich vyskúšam a napíšem o nich.

Nemala som takisto ani založenú vernostnú kartičku tak som sa hneď na to dala. Je tam mnoho výhod a nakoniec som ju nechala aj sestre v Brne, tak aspoň cez ňu ju budem využívať :D


RECENZIE coming soon!


Máte skúsenosti so spomenutými maskami na tvár?
Skúšali ste niečo zo Sephora collection? 

4 komentáre:

  1. Bohužel, nemám zkušenost s produkty, které sis koupila, ale rozhodně se těším na recenzi :) Jinak mám dost oblíbených produktů přímo od značky Sephora. Nejvíc mám ráda asi jejich micelární vodu, jejich lehký krém pro aktivaci hydratace a jejich lip stainy. Ty nosím skoro denně :)

    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyjo, to jsem nevěděla, že na Slovensku nemáte Sephoru, ale tak předpokládám, že všechno jde sehnat třeba přes net, ale chápu, že je nejlepší si to ozkoušet a prostě to vidět na vlastní oči :) Já mám ze Sephory hlavně produkty právě od jejich značky, měla jsem řasenku, která byla fajn, make-up mám do teď i nějaký tělový scrub a masku na obličej a vždy jsem byla spokojená :) Nedivím se, že si z návštěvy byla nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi ma zaujal ten gél, čo si si kúpila! :) Ja mám Sephoru rada a vždy tam jednoducho idem, aj keby si nemám nič kúpiť, no veľmi obľubujem ich masky, avšak určite by som chcela otestovať aj iné produkty :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť