piatok 13. júla 2018

Recenzia: Bernard Cassiere telové mlieko s Tahitskou vanilkou a kokosovým olejom

Helou!

Je leto a ja využívam telové mlieka oveľa viac než počas iných ročných období. Nahromadilo sa mi doma dokonca viacero ale tešila som sa na to, o ktorom sa chystám urobiť maličký príhovor :)

Značka Bernard Cassiere je pôvodom z Francúzska a všetky výrobky sú veeľmi kvalitné a dajú sa  zakúpiť veľmi jednoducho cez slovenskú stránku www.bcparis.sk.

Ja teda vlastním telové mlieko: "Telové mlieko (100 ml) s ľahkou textúrou dodá pokožke hebkosť s jemne perleťovým nádychom. Zároveň pokožku dostatočne vyživuje, zjemní, chráni pred vplyvom voľných radikálov a zahalí ju do delikátnej nebeskej vône. Jeho zloženie obsahuje Tahiti Monoï a Kokosový olej pre ich vyživujúce a zmäkčujúce vlastnosti. Taktiež je obohatené Extraktom z Tahitskej vanilky, ktorá je známa pre jej fyto-ochranné účinky, vďaka vysokému obsahu polyfenolov."

Začnem obalom. Príde mi možno na prvý pohľad taký detinský ale zase nie nejak strašne. Zaslúžil by si však podľa mňa niečo luxusnejšie. Ten obsah, ktorý sa v ňom nachádza totiž luxusom je! V ruke sa nešmýka, je to klasická plastová tuba, z ktorej mlieko vytlačíte na ruku a rozotriete.

Netuším síce, čo je Tahiti Monoi (asi tá tahitská vanilka) ale tá vôňa! No keby ste to cítili! Tá vôňa je niečo nadpozemské (pre všetky tie, čo zbožňujú hlavne sladké vôňe). To všetko čo sa tam spája vytvorí dokonalú vôňu, pri ktorej zaspíte do 3 sekúnd a ocitnene sa niekde v tropickom raji. Je to jeden z výrobkov, ktoré by som najradšej zjedla!


Naopak, čo zaujme, je konzistencia. Odlišuje sa od typických telových mliek. Každá vieme ako telové mlieka vyzerajú, akú majú konzistenciu ale toto, toto je o niečo hustejšie, no rozotiera sa rovnako ľahko ako každé iné. Plný súhlas má aj tvrdenie s tým perleťovým nádychom. Má také jemné zlaté perličky, ktoré rozžiaria pokožku a zároveň ju zjemnia. Hneď keď som toto mlieko prvýkrát skúsila, myslela som, že odpadnem z toho "candy" obláčika, v ktorom som sa ocitla :D Vstrebávanie do pokožky je veľmi rýchle. No na leto úplná bomba!


po rozotretí 
(všimnite si tie zlaté lesknúce sa čiastočky, na opálenej pokožke je to nádhera!)

Vôňa vydrží na vašom tele cca tak polovicu dňa. Ostatní ju možno cítia ďalej ale vy si zvyknete a nevnímate to tak. Ja sa najradšej natieram po sprche pred spaním. Pocit na nezaplatenie.

Cena: tá trochu (viac) odradí. Na výrobok, ktorý má iba 100 ml neskutočne voňavého obsahu, ktorý vás na chvíľu vezme do raja, stojí 15 €. Ja ním šetrím ako sa len dá :D

Hodnotenie: 4/5 - bodik dole iba kvôli cene + malé množstvo (možno troška obal :D )

Záver: Je to taký vhodný darček pre trooošičku náročnejšie kozmetické maniačky. Osobne skúsim radšej niečo iné od BC, všimla som si, že s touto vôňou majú aj iné výrobky. Ale som veľmi rada, že som mlieko mohla vyskúšať a zažiť ten pocit, ktorý poskytuje pokožke.

Máte skúsenosti s Bernard Cassiere??? :)


2 komentáre:

  1. Krém vypadá strašně zajímavě, líbí se mi ten lesk ale nemám s ním žádnou zkušenost :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno ten lesk a vôňa sú úplne to najlepšie na ňom! :) Oplatí sa vyskúšať.

      Odstrániť