sobota 19. augusta 2017

Kto vie, prečo používa tonizujúcu vodu na tvár ruku hore!

Lebo ja som to nevedela...


Základná rutina každého dňa pre sviežu a zdravo vyzerajúcu pleť by mala byť - vyčistenie, tonizovanie a hydratácia (a opakovať), no bohužiaľ, tonizujúci krok je vynechávaný veľmi často. Priznajte sa, aj vy? 



Dobre prvá vec, je zistiť, že nejaké tonizovanie vôbec existuje a patrí k alfe a omege v starostlivosti o pleť. To by teda bolo - check. Druhá vec - a na čo je toner vôbec dobrý? 





1. Odstraňuje zvyškovú mastnotu a nečistoty pleti
2. Osviežuje a dočisťuje pleť
3. Odstraňuje toxíny 
4. Obnovuje pleť od znakov únavy
5. Stiahne póry

>>> OOOOS :D 

TIP: Vyberajte vždy mierny, bez alkoholu. Príliš agresívne tonery dehydratujú pleť, ktorá má tendenciu reakciou na to, viac mastnieť. Ružová voda je najlepším tonerom!


Supeer! Už som presvedčená, že by som to predsa len mala zaradiť do svojej dennej rutiny aj ja. No ako a kedy, jednoducho akým spôsobom sa produkt používa? - Vždy po odlíčení resp. vyčistení pleti aplikujete na vatový tampónik a dočistíte pleť a necháte ju voľne prirodzene vyschnúť. Odporúča sa vyhnúť okoliu očí. 

TIP: Ak máte suchú pleť, nikdy nepoužívajte toner viac ako 1x do dňa, ak je vaša pleť zase zmiešaná, mali by ste aplikáciu obmedziť iba na T-zónu ;) 


Okej, idem riešim, kupujem...už len nájsť ten správny :D Nejaké tipy??

10 komentárov:

  1. Veľmi zaujímavý článok! :) O väčšine vecí som vôbec nevedela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa teším, pretože aspoň viem, že nie som sama :D Kým som to nenašla ani ja som netušila veľa vecí.

      Odstrániť
  2. Ja si svoju skin care rutinu bez toneru už neviem ani len predstaviť. Nedám dopustiť na tie kórejské °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha kórejské, to ma dosť zaujalo! Pogooglim niečo :) Dík za tip.

      Odstrániť
  3. Skvělý článek! Toner jsem zatím nepoužívala, ale to se změní:D
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi dobrý článok. Ja používam hydratačný toner od Yves Rocher a je skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj kamoška ho má a chváli si! Plánujem vyskúšať tiež, Yves Rocher zbožňujem :)

      Odstrániť
  5. Ja používam tonery už pravidelne a to nielen večer ale aj ráno. Je to pre mňa taký prvý krok po vyčistení pleti. A nanášam ho rukami priamo na pleť, tie tampóny toho podľa mňa nasajú do seba príliš veľa a ja potom na pleti necítim efekt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je dobrý poznatok, nikdy som sa nad tým nezamýšľala ale logicky máš pravdu ! Skúsim to aj ja :)

      Odstrániť