nedeľa 13. augusta 2017

Recenzia: KALLOS 14 in 1 Keratin, sprej na vlasovú starostlivosť

Zdravím vás dámy!

Vždy som chcela vyskúšať výrobky na vlasy Kallos. Stále keď som na nich narazila či už na blogoch alebo internetových eshopoch som nechápala, prečo sú tak lacné. Tak sa jedného dňa ku mne dostal tento sprej na vlasy. Kúpila som ho z jednej internetovej parfumérie (ozaj už nepamätám akej konkrétne) ale teraz som ho už videla aj sortimente "teta drogérie" ;)



KJMN 14 v 1 Keratínová starostlivosť o vlasy v spreji.
Kallos sprej 14 v 1 vlasy ošetrí okamžite a efektívne .Vaše vlasy budú s multi-výhodami, ako: hydratované, výživné, reštrukturalizované , chránené, plné objemu, nezaťažené. Jeho jedinečne bohaté zloženie : keratín, argánový olej, avokádový olej, kokosový olej, slnečnicový olej, ľanový olej, Macadamia olej, olivový olej, vitamín B3, B5, B6, C, E a panthenolom robia vlasy krásne, zdravé, hodvábne a žiarivé. Made in EU.

Sprej je v 200 ml veľkosti. Jednoduchý bielo-zelený dizajn v ľahučkej plastovej fľaštičke s vrchnákom, ktorý sa mi za 3 mesiace používania ešte stále nezlomil a super sedí, čiže obal 1*.

Zbožňujem spreje na vlasy, ktoré sa neoplachujú. Pôvodne som zháňala nejaký na suché vlasy, ktorý im dodá lesk, no nakoniec som skončila pri spreji na mokré vlasy (nemohla som odolať toľkým účinkom :D a cene ). Ak používate aj nejaký sprej na suché vlasy, napíšte mi prosím, zháňam ho ďalej :D. Väčšina sprejov sa teda aplikuje na mokro a ja som už z tejto kategórie skúšala asi 3 typy od Gliss Kur, jeden Pantene a ešte jeden značku nepamätám (bolo to dávno). A Kallos ich všetky prekonal!


Nehovorím však, že nemá aj svoje nedostatky. Tak pekne po poriadku. Páči sa mi množstvo účinkov - už len ten placebo efekt asi funguje. Prvé plus je, že vlasy po ňom pekne voňajú, sú jemnejšie, vláčnejšie a lepšie sa rozčesávajú ALE aj keď na obale píšu o aplikácii na vlhé vlasy, skúsila som aj na suché. A bolo to ešte lepšie!

Používam ho aj pred žehlením na ochranu pred teplom, na končeky vlasov, ktoré akoby úplne premenil na zdravšie a jemnejšie na dotyk, vlasy opäť krásne voňajú. Mínusom, ktorý na obale určite klame je objem vlasov. S týmto určite nesúhlasím, skôr naopak. Ďalší mínus, ktorý ja pridávam je, že  rýchlejšie mastnejú. Ono je to pochopiteľne ale verím tomu, že existujú spreje, ktoré podobné mínusy nemajú.

Cena: tá je ozaj hodná vyskúšania. Za 200 ml tohto multifunkčného spreju zaplatíte len 1,50 - 3,50 € ;)

Hodnotenie: 4/5

Záver: Ak ste odporcami Keratínu neodporúčam sprej. Ja osobne to ale oceňujem a takisto si pochvaľujem obsah olejčekov a vitamínov. Zdá sa možno, že je tam zmiešané všetko možné ale dokopy to vytvára ozaj príjemnú a voňavú konzistenciu pre vlasy ako stvorenú. Ďalšie upozornenie pre tie, ktorým rýchlo mastnejú vlasy aj bez všakovakých výrobkov - neodporúčam kupovať.

Aký výrobok Kallos ste už skúšali alebo počuli, čítali ste o ňom?

10 komentárov:

  1. Ja by som tento produkt určite vyskúšala, ak by som sa nevyhýbala silikónom :D A možno ho aj vyskúšam, aby moje suché vlasy ako-tak dobre vyzerali pokiaľ sa neodhodlám ísť ku kaderníčke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heej, tiež som mala obdobie kedy som používala všetko bez silikónov a držalo ma to asi 2 roky, no moje vlasy mi prišli ako metla :D tak som sa vrátila ku silikónom :D

      Odstrániť
  2. Nad rôznými produktami Kallos som už rozmýšľala aj ja, ale ešte som si nič nekúpila. Moje končeky vlasov sú rýchlo suché a tak vždy musím používať kondicionér, rozmýšľala som aj nad čisto keratínovými produktami, tak uvidím. Milujem, keď mi vlasy voňajú, takže sa možno pozriem aj po tomto spreji :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprej by podľa mňa stál za vyskúšanie na taký problém :) s končekmi je teda večný boj :D

      Odstrániť
  3. Od kallos chcem vyskúšať keratín, ale toto ma tiež celkom láka, niečo na lepšie rozčesanie by sa mi isto zišlo :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keratín je asi najslávnejší od Kallos, tiež ma najprv lákala a potom som na stránke uvidela toto :D Ešteže ten risk stál za to :)

      Odstrániť
  4. Vypadá vážně super, od téhle značky ještě nic nemám:D
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj určite, veľa peňazí neutratíš a len môže prekvapiť :)

      Odstrániť
  5. Značku Kallos znám, v polsku je hrozně levná. Měla jsem masku a šampon s keratinem a mastil mi vlasy ale čokoládový šampon byl super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som mala masku a mne zase vyhovovala ale bola strašne veľká a už mi liezla popravde na nervy :D Ani som celú nespotrebovala a vyhodila som, pretože už som fakt nevládala stále to isté :D

      Odstrániť