sobota 8. decembra 2018

Recenzia: Avon nutraeffects rozžiarujúci denný krém s OF20

Aj tento krém pochádza z éry, kedy som si urobila zásobu aspoň piatich rôznych. Fakt som bola zvedavá, aký efekt prinesie. 



Popis zo stránky Avon: 
Ľahký rozjasňujúci pleťový krém s vyživujúcimi olejmi

1 mikročiastočka = 5 vzácnych olejov:
Babasový olej - Tvorba kolagénu
Olej z marakuje - Tvorba elastínu
Marulový olej - Upokojenie
Olej zo zelenej kávy - Hydratácia
Ľanový olej - Posilnenie ochrannej vrstvy pleti


Vyživuje pleť, pomáha udržiavať správnu úroveň hydratácie a obnovuje zdravší, hebkejší a rozjasnený vzhľad pleti bez lepkavého pocitu. Mikročiastočky sa pri kontakte s pleťou  rozpúšťajú a efektívne vyživujú pleť. 
Použitie: Naneste každé ráno a večer na vyčistenú pleť.

Chystám sa zamerať na štúdium zložiek, ktoré kozmetické produkty obsahujú, aby som vedela, čo je dobré a čo naopak zlé (alebo čo je zlé a čo horšie :D ) ale toto by som fakt ešte nedala. Ak však niekto potrebuje sledovať zloženie a vie, čo hľadá, tu je: 

AQUA, GLYCERIN, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PETROLATUM, CETEARYL ALCOHOL, PEG-40 STEARATE, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, DIMETHICONE, HYDROGENATED PALMITIC/STEARIC/OLEIC/LINOLEIC GLYCERIDES, PHENOXYETHANOL, CARBOMER, CERA ALBA, STEARETH-2, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, POTASSIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, ACACIA SENEGAL GUM, GELATIN, COFFEA ARABICA (COFFEE) LEAF/SEED EXTRACT, LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED OIL, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, PASSIFLORA EDULIS SEED OIL, SCLEROCARYA BIRREA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, BENZOIC ACID, XANTHAN GUM, CARAMEL, MICA, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.



Môj názor 

Mňa zlákalo slovíčko "rozžiarujúci". Mám 25, už dlhšie cítim, že moja pleť si už akoby nevystačí úplne sama a je lepšie ju povzbudiť a postarať sa o ňu zavčasu než potom hasiť kalamitu. Úprimne, nemám rada veľmi hutné a mastné krémy, preto som bola prekvapená, že tento, napriek tomu, že mastný je (veď 5 olejov v mikročastici) vôbec hutný nie je a veľmi príjemne sa rozotiera. POZOR! Vynechajte oči! Okolo očí naozaj opatrne, pretože v očiach páli nenormálne. 

Vôňa je príjemná. Žiadna špecifická vôňa, ktorá by sa dala zaradiť. Obaly je taktiež veľmi elegantný, ťažší, lebo je zo skla ale to mi nejako neprekáža. 

Konzistencia mi strašne pripomína také dobre vymixované bielko z vajíčka, ako keď idete robiť koláč :D, no v kombinácii s niečím elastickým, čo nedovolí krému roztekať sa samovoľne. Fakt úplne jemné, vláčne a na pleti dobre hydratujúce. Používala som ho často v lete keď som mala pleť vysušenú zo slnka a naozaj pomohol. 

Platí dokonca aj slovíčko "rozžiarujúci", pretože sa pleť po jeho nanesení naozaj leskla. Samozrejme, opäť musíme pripísať zásluhu aj tým olejom, no okrem takého "mastného" lesku (ktorý sa mimochodom rýchlo vstrebe a je dobrým podkladom pod make up) je tam aj ten lesk sviežosti. 



Hodnotenie: 3,5/5 - nie som z neho úplne paf a to nenormálne pálenie v očiach mi dosť vadí. Ešte aj po tom ako nakrémujem tvár, 5 minút niečo robím a omylom si oko pretriem, tak šaliem :D Taktiež mi niekedy veľký lesk tváre vadí a veľmi si vyberám, kedy ho použijem.

Záver: Osobne ma viac láka skúšať ešte iné krémy, možno aj z tejto nutraeffects rady a porovnať, akí sú jeho "bratia". Dovtedy asi nebudem mať potrebu sa k tomuto konkrétnemu vrátiť :)

Skúšali ste nejaký krém na tvár od Avonu? 

8 komentárov:

  1. Já Avon skoro vůbec nepoužívám, spíše mám raději Oriflame. Krém nevypadá špatně, ve složení se sice taky nevyznám, ale škoda toho pálení v očích.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaj? Ja práve naopak, akosi mám radšej Avon ale to asi kvôli parfémom. Tam mám odskúšaných veľa a bola som spoko :)

      Odstrániť
  2. Od Avonu jsem měla přesně tahle, ale zmatňující (myslím - nebo měl prostě modrý pruh) ale moc mi nevyhovuje, pleťové krémy mám radši od Neutrogeny nebo Biodermy (mám problematickou pleť, tak mi nesedí všechno) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo? Aj mne sa posledný mesiac nejak rapídne zhoršila pleť a neviem vôbec prečo, tak skúšam všeličo možné, aj krémy čo mám doma som prestala používať a zháňam len všetku kozmetiku určenú práve na problematickú pleť. Rozmýšľala som, že pôjdem do Eucerinu, ale teraz premýšľam aj nad tou Neutrogenou (Biodermu som kedysi dávno používala a nejako extra ma nezachraňovala)...

      Odstrániť
  3. Já měla v modrém a za mě naprostá nespokojenost. Vůbec mi nevyhovoval.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooj baby ďakujem za rady! Aspoň viem, že ma nemusí vôbec lákať :D

      Odstrániť
  4. Přiznám se, že krém jsem od Avonu snad nikdy neměla :) A kdysi jsem měla dost podobný problém s krémem od Cienu, který mě taky hrozně pálil v očích... Tak putoval hned dál.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, v poslednej dobe sa mi osobne ťažko hľadajú krémy, ktoré nepália :(

      Odstrániť