pondelok 10. decembra 2018

Najlepší YVES ROCHER výrobok? Sprchovacie gély!

Recenzia: Sprchovacie gély Yves Rocher

Neviem ako vy, no ja z Yves Rocher len málokedy odchádzam bez sprchovacieho gélu. Prestriedala som už asi polovicu možných vôní a som rada, že ešte ďalšiu polovicu mám pred sebou. 



Yves Rocher ponúka asi 12 (ak nie viac, nepočítala som) rôznych vôní týchto sprchových gélov. Môj prvý kúsok bol kokos. Milujem kokos vo všetkom od kozmetiky po jedlo. Na konci som už ale chcela čo najrýchlejšie ho spotrebovať, pretože ma akosi omrzel. Potom som kúpila malinu a mätu, a to je zrejme moja osobná víťazná kombinácia z doteraz vyskúšaných. 


Sprchovacie gély majú 200 ml, stoja okolo 2,50 € a ja som ešte ani raz neodišla z YR predajne bez toho, aby som si aspoň jeden nekúpila. Hoci aj do zásoby. Vôňa každého z nich je veľmi silná, dosť koncentrovaná a na tele pekne drží (Nie zas extrémne dlho ale drží, ja najdlhšie cítim práve tú malinu a mätu). 

So sprchovacími gélmi je to tak, že ide asi o kúsok telovej kozmetiky, ktorý spotrebujete veľmi rýchlo. Preto mi 200 ml balenie úplne vyhovuje, občas sa v sprche naťahujem iba s tým otváraním, čo bez nechtov dá hocikedy zabrať. Gél je zároveň vhodným darčekom, ktorým nič nepokazíte a každý ho na 100% využije. Yves Rocher je v sprcháčoch naozaj macher! 

Čo na YR sprchovacie gély hovoríte vy? Aké ste mali? 

19 komentárov:

  1. To s tým otváraním šampónov mám podobne, hlavne keď som vo vani dlhšie a celkom mi zmäknú. :D O tejto značke som už počula ale žiadny výrobok som od nich ešte neskúšala. Sprcháče by som veľmi rada ovoňala! ;)

    www.blogofsunflower.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preesne :D Určite vyskúšaj, hlavne sa zaregistruj do ich klubu a budú ti každý mesiac chodiť parádne zľavy!

      Odstrániť
  2. Jejich gely taky zbožňuju. Vlastně jsem toho ani moc jiného nezkoušela :D chystám se teda i na nějakou dekorativku, ale opravdu tohle je vždy nejlepší nákup.

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som napríklad dekoratívku ešte neskúšala, jedine lak na nechty. Čo sa ale týka pleťovej a vlasovej kozmetiky od nich skúsenosti mám a tie sprcháče sú ozaj jeden z top výrobkov :)

      Odstrániť
  3. Od Yves Rocher jsem ještě nic nevyzkoušela, ale čím dál, tím víc lidí si tuto značku chválí, tak si asi taky něco pořídím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bude asi aj tým ich vernostným systémom. Ak si ťa raz získajú chodíš tam každý mesiac ako na bežiacom páse :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Presne! Zaujímalo by ma či existuje niekto, kto má niečo proti nim :D

      Odstrániť
  5. Jooo jejich sprcháče miluju. Mám doma jeden vánoční a jeden letní, mangový... Jsou skvělé, ta vůně je vždy perfektní!! :-)

    Hlava v knihách

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj tie limitky by som chcela vyskúšať tiež ale bohužiaľ už sa do obchodu zrejme nedostanem :(

      Odstrániť
  6. I já mám ráda jejich sprcháče a brzy se pro nějaký zase vydám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. všetky ich sprcháče čo som vyskúšala voňali nádherne a na pokožke boli veľmi príjemné a telo mi po nich voňalo aj keď som vyšla zo sprchy :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aké vône si mala? Našla si zatiaľ obľúbený? :)

      Odstrániť
  8. Ty sprcháče jsou krásné, já na ně koukám každý rok a každý rok jich mám doma tolik, že tyhle si snad nikdy nekoupím!

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť