nedeľa 16. decembra 2018

Najlepšie a najhoršie seriály, aké som videla

To je tak, keď si vravíte, že blog by si zaslúžil článok ale ani za nič vás nenapadne vhodný námet. Skončí to pri klasike a trocha menšom výkece, kde spoznáte aj nejakú tú časť mňa a toho, čo ma baví :) 
Upozornenie: článok obsahuje mini tiny spoilery :) 

Seriály, ktoré ma bavili

1. Grey´s Anatomy 
Nespomínam si, kedy som začala sledovať tento seriál. Možno pred troma rokmi a odvtedy poctivo čakám na každú novú časť. Mala som jednu kritickú fázu (tí, ktorí sú tak verní fanúšici ako ja možno vedia kedy presne, nápoveda: Derek), kedy som si povedala, že to môžem " ehm ehm", a preto vám radím - nikdy sa nedajte seriálom veľmi pohltiť. Takisto som prvé série neznášala Meredith a strašne ma vytáčala tiež Youngová. Nejako som to potom prekusla a pozerám ho doteraz. Odporúčam všetkými desiatimi!



2. How I Met Your Mother
Opät klasika. Seriál som dopozerala už pred pár rokmi ale rada na neho spomínam. Som typ človeka, ktorý nezvykne pozerať ani filmy ani seriály 2x, pokladám to už za stratu času, no viem, že ak by som si nejaký seriál mala vybrať na opakované sledovanie, bol by to tento :) Btw, koniec ma ale nehorázne sklamal! :D

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt how i met your mother

3. Vampire Diaries
Toto bol môj nr. 1 seriál ešte počas gympla (tzn. pred 5 rokmi, to je doba :O ). Bola som vždy Team Stefan aj keď, priznajme si, Damon mal svoju charizmu. No ja ako rodený romantik som vždy držala prsty Stefanovi a ani nechcite vedieť moje stúpajúce sklamanie keď nebol práve on "The One". 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt vampire diaries

4. Yonger
Nedávno dopozeraný. Bola to voľba zo zúfalosti, kedy som už ozaj nemala čo sledovať. Po ťažkopádnom pozeraní prvej série, som sa konečne začala namotávať na konci druhej a poviem vám, že si ani nepamätám ako rýchlo som prefrčala ďalšími. To išlo rýchlosťou 4-5 častí za sebou, kedy som si vravela, že sa musím krotiť :D Fakt odporúčam baby, už len pre toho herca, ktorý hrá prototyp ideálneho priateľa.  
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt younger

5. Mentalist 
Nalákal ma na neho priateľ a pozerali sme často aj spolu. Nie je to štýl predchádzajúcich ale namotávka to bola teda poriadna. Do poslednej chvíle som nevedela, kto je vrah a záver bol naozaj poriadne prekvapko. Milujem príbehy, ktoré sú nepredvídateľné a nikdy neviete, čo bude nasledovať. To je presne ono! Plus, postava Patricka mala dobrú charizmu :)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mentalist

6. Unreal 
Pre mňa veľký paradox. Celý seriál odhaľuje natáčanie reality show a je úplne psycho. Hlavná postava strašná psychopatka a doslova celý námet seriálu je úplne zvrátený, no z nejakého dôvodu vás to prinútilo zapnúť si novú časť znova a znova. Tak podvedome som stále dúfala, že mi dajú nejaký rozumný dôvod, prečo sa to všetko, čo sa tam dialo, deje. Trocha mi to pripomínalo vykreslený dnešný svet a nebol to vôbec pekný pohľad. Stále som čakala pozitívnu zmenu a že všetko bude dobré, možno preto som stále pozerala ďalej. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt unreal series


NEZAUJALI MA

Upozornenie 2: Dúfam, že nikoho, komu sa nasledujúce seriály páčia neurazím. Veď viete, že je to veľmi subjektívne :)

1. NEW GIRL 
Okej, tiež to bola voľba zo zúfalstva, ktorá aj ale sklamala. Postupom času som hlavnú postavu začala neskutočne neznášať a to najmä pre jej chovanie. Vytáčala ma zrejme tá detinskosť a celkovo, nepovažovala som veľa vecí za absolútne vtipné, skôr také "násilné". Asi po 7. časti som seriálu dala nadobro zbohom. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt new girl

2. GOSSIP GIRL
Tiež ešte časy na strednej škole. Tento seriál až tak veľmi nehejtujem, naozaj ma bavil a pozerala som asi prvé 4 série. Potom (ani si už nepamätám dôvod) som zrazu stopla a nikdy som nemala potrebu sa k nemu vrátiť a zistiť, ako to celé skončilo. Bolo to asi len také "zaplnenie času" :) Inak, nemala som rada ani Serenu ani Blair, v reálnom živote mi nevadí ani jedna ani druhá. Skôr by som za taký "vzor" považovala Blake. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt gossip girl


3. NARCOS
Povedala som si, že idem vyskúšať už len preto, že o tom každý v mojom okolí hovoril. Prvá časť, vravím si, že ešte nesúď. Druhá, rovnako zle. Tretia, to už bolo too much. Toto je pre mňa 100% chlapský seriál. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt narcos
(ešte...z tej postavy, toho chlapa na obrázku mi je zle už len keď som musela nahodiť obrázok :D)

4. GAME OF THRONES
Tak toto som nezvládla ani prvú časť a priznávam, že súdim možno predčasne. Jednoducho som nezvládla toľko krvi a divných stvorení, ktoré v tej často boli. Už aj z tých 20 minút som predpokladala, že sa mi o tom v ten deň bude snívať (našťastie nesnívalo). Tomuto možno ešte niekedy dám šancu (ak budem dosť zúfalá). 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt game of thrones

12 komentárov:

  1. HIMYM miluju a Upíři deníky jsem sledovala možná takových 5 let zpět. Jinak Game of Thrones mě asi po prvním dílu vůbec nezaujaly, no postupně jsem si na ně přišla a uz se nemůžu dočkat 8 serie v dubnu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si myslela, že GOT som možno trošku rýchlo zamietla :D Bolo mi divné, že takmer každý to miluje len ja tomu neprídem na chuť. Tak sa k tomu ešte niekedy dostanem :)

      Odstrániť
  2. Unreal mám v oblíbených a viděla jsem zatím jen dva díly. :) Jinak koukám na Riverdale ten je teď můj oblíbený :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Faakt? To je asi najmenej známy seriál spomedzi všetkých. Baví ťa zatiaľ? :) A vieš čo, presne, Riverdale som tiež mohla zaradiť. Ten som popozerala prvú sériu a na druhú som už akosi nebola zvedavá :D Neviem prečo.

      Odstrániť
  3. mňa Narcos veľmi bavil :) ale tak vždy som bola taký polovičný chlap :D
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Ja ťa normálne obdivujem teda, podľa mňa na niektoré seriály možno musí mať človek normálne povahu alebo ja neviem čo...

      Odstrániť
  4. No Game of thrones není pro všechny, já jsem na některé scény tak trochu cí'ta a občas mám taky co dělat, ale hrozně ho miluji. :) Jinak Gossip girl máš pravdu, že nic extra, nicméně plánuji někdy z nudy se na to podívat znova.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi vraví veľa ľudí, že to treba nejak prekusnúť, zvyknúť si a potom si na tom seriáli neskutočne fičíš :D Ako som povedala, ja mu ešte dám šancu :)

      Odstrániť
  5. Unreal mně bavilo, i když to bylo psycho. Škoda, že už skončil.
    Gossip Girl jsem nedávno dokoukala, ale nemohla jsem se přenést přes 2. řadu, ta mně nebavila :D Některé postavy jsou na pěst, takže chápu názory obou stran :D GOT jsem viděla kousek 1. dílu a nebavilo mně to, takže jsem s tím dál nechtěla ztrácet čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si akurát ulietavam na Gossip Girl, čo ma dosť prekvapilo, že sa ti nepáčilo! Z tých seriálov, čo si spomenula ma niekoľko zaujalo už dávnejšie a som zvedavá, ako sa zapáčia mne. :) https://b4edl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Možno predčasne, ale predsa len som tiež Gossip girl prestala pozerať... možno by ma to chytilo, ale po 1. sérií som to už fakt pozerať nechcela. Hlavne preto, že som mala Chucka a Natea plné zuby. Z Chucka mi bolo zle a Nate robil stále dokola samé blbosti.
    Raz som sa rozhodla pozerať New Girl tiež a plánujem pokračovať, ale vošlo mi do toho veľa iných a dlhších seriálov, ktoré ma stále bavia a možno aj viac ako by ma kedy mohla new girl...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já seriály vlastně vůbec nesleduju, v životě jsem viděla jen přátelé a the O.C. nebo jak se to jmenuje, ale teď v lednu jsem začala sledovat New girl jako tip od kámošky a i když je to poměrně jednodušší seriál a kvalitní vtipy v něm téměř nejsou, musela jsem ho sledovat do konce a sjela jsem ho asi během týdne. Vyhovovalo mi, že není potřeba se na něj moc soustředit a tak jsem při něm mohla v klidu pracovat.

    OdpovedaťOdstrániť