štvrtok 25. apríla 2019

Kiehl´s recenzia: Ultra Facial Cream

Na napísanie recenzie o tomto kréme som sa veľmi tešila. Značka Kiehl´s sa už pomaly dostáva do povedomia aj u nás, hoci je to stále ešte pomerne neznáma kozmetika, zatiaľ čo v Amerike alebo Kanade takmer nenájdete ženu, ktorá by o nej nepočula. Prezentuje sa ako prírodná kozmetika, ktorá v produktoch používa najmä levanduľu, skvalán, nechtík lekársky, vitamín C či ľadovcový glykoproteín z morského ľadu.

Cenovo sa pohybuje v kategórií lekárenskej kozmetiky, vlastne aj samotná značka Kiehl´s bola pôvodne založená ako "apotheka", teda lekáreň a dodnes tento koncept praktizuje. V kamenných predajniach sa cítite ako v takej lekárni a chemickom labáku v jednom :) Stále ochotne poradia, diagnostikujú pleť, na základe toho vyskladajú vhodnú rutinu a samozrejme, nemusíte si ihneď všetko kupovať. Väčšinou dajú najprv vzorky na vyskúšanie a po vyskúšaní sa rozhodnete.
Hydratačný krém ULTRA FACIAL CREAM je jedným z BESTSELLEROV celého portfólia zn. Kiehl´s. A niet sa čomu diviť. Napohľad vyzerá ako ďalší "basic" hydratačný krém, ktorý nie je ničím výnimočný, no podľa mňa to tak vôbec nie je. 

Oficiálny popis
Vaše pokožka bude hydratovaná po celý den s krémem Ultra Facial Cream! Zanechává ji hebkou, jemnou a hydratovanou po celých 24 hodin. Díky jeho lehké textuře a snadno se vstřebávajícímu složení je tento krém vhodný jak na denní, tak i noční použití. Zákazníky nejoblíbenější hydratační krém je složený z antarcticinu, skvalanu a lalangu válcovitého. Zvolit můžete i variantu s ochranou proti slunečnímu záření Ultra Facial Cream SPF30.

Čo sľubuje?
  • - 24-hodinová hydratace
  • - Pokožka je více hydratovaná
  • - Zlepšuje kožní bariéru
  • - Zanechává pleť hladkou
  • - Pokožka je zdravější na pohled
  • - Zlepšuje celkový stav pokožky
  • !!! prisahám, že ešte pred mesiacom či dvomi som na stránke čítala, že je "nekomedogénny", teraz to už nenájdem nikde...
Pre koho je vhodný? 
Krém je vhodný na všetky typy pleti a najmä pre suchú pleť. Osobne si myslím, že pre suchú pleť možno postačí na deň ale cez noc by to chcelo niečo hustejšie (pre suchú až veľmi suchú pleť majú ešte Ultra Facial Deep Moisture Balm).

Zložky/Ingrediencie 
Veľmi oceňujem, že všetky zložky sú vypísané priamo na obale krému, dokonca aj 7 ml vzorky. Väčšina krémov ich má totiž vytlačené na krabičkách, ktoré aj tak vyhodíte do koša a ak náhodou vzorky chcete zo zaujímavosti pozrieť, musíte googliť. Hlavnými prísadami v tomto kréme sú skvalán, ľadovcový glykoproteín a glycerín. 

Popis zo stránky Kiehl´s:
SkvalánSkvalan je klíčovou přísadou Kiehl’s. Jde o rostlinný lipid, jehož molekulární struktura se podobá původním kožním lipidům. Snadno se vstřebává a napomáhá pleti navracet hydrataci, to vede ke zvýšené hebkosti a pružnosti pleti.
Ľadovcový glykoproteínProtein získávaný z mořského ledu, který chrání a hluboce hydratuje pokožku a zabraňuje ztrátě vody.
GlycerinOblíbená hydratační přísada péče o pleť, disponuje takzvaným “reservoirovým efektem”, jelikož zvyšuje schopnost pleti zadržovat vodu a vláhu, což vede i ke zvýšení pružnosti a jasnosti pleti. Glycerin, který v našich produktech používáme, je rostlinného původu.

Všetky zložky: Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Squalane, BIS-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Sucrose Stearate, Stearyl Alcohol, PEG-8 Stearate, Urea, Myristyl Myristate, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Phenoxyethanol, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Olea Europanea Oil/Olive Fruit Oil, Oryza Sativa Bran Oil/ Rice Bran Oil, Cetyl Alcohol, Glyceril Stearate, Imperata Cylindrica Root Extract, Stearic Acid, Methylaparaben, Chlorphenesin, Palmitic Acid, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate  Crosspolymer, Propylparaben, Carbomer, Triethanolamine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Sweet Almond Oil, Xantham Gum, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Hydroxypalmitoyl Sphinganine, Caprylyl Glycol Fmla 685313/19

Moje skúsenosti
Vyskúšala som 2x 7ml vzorky, vydržali mi asi mesiac a niečo. 2 týždne stále na noc a 2 týždne cez deň. Ako som už povedala na noc by som preferovala ešte silnejšiu hydratáciu. Cez deň bol zase super ale ako podklad pod make-up mi po pár hodinách pripadalo akoby sa make-up zrážal,  šupinkoval či žmolkoval. Nie nejak strašne (zažila som aj horšie), no už keď som to naozaj dôkladne pozorovala, tak to opisujem takto. Inak ale nijako moju pleť neiritoval, nerobil nové vyrážky, neupchával póry. Skôr by som povedala, že pleť upokojil. 

Ďalšia vec, ktorú som si všimla, že po nanesení sa akoby trošku trbliece. Jasné, že nemá žiadne trblietky ale všimnite si to keď ho budete rozotierať. Keď vsiakne pleť je svieža a rozžiarená. Nepáči sa mi však, že varianta s SPF 30 sa predáva osobitne (najmenšia je verzia 50 ml, ktorá stojí 750 Kč = 22,5 €). Podľa mňa by ma mať SPF každý krém (ale okej, to je môj osobný názor). Basic Ultra Facial Cream nemá žiadne SPF.


Konzistencia krému je bombová. Presne takúto milujem. Jemná, vláčna, na pleti chladí, pekne sa rozotrie akoby ste nanášali na pleť zamatový film, ktorý ihneď vsiakne. Patrí k tým vodovito-gélovým štruktúram, za mňa ideálne na leto. Takže hydratuje naozaj super, no rovnakú mieru hydratácie vám vedia ponúknuť aj lacnejšie alternatívy. Vôňa sa nedá nijako špecificky popísať, nie je totiž žiadna. Ani v zložení nenájdete "Parfum".

Krémy, ktoré skúšam, stále porovnávam s mojim obľúbencom - Ziaja denný krém z kozieho mlieka (klik). Textúrou sú si veľmi podobné, no Kiehl´s má väčší podiel tej gélovej zložky a v tomto "konzistenčnom" ohľade by nad Ziajou u mňa jasne zvíťazil. Čo sa ale týka celkového pohľadu, porovnaním funkcie a pomeru cena/kvalita by Kiehl´s krém ostal na druhom mieste za lacnejším víťazom, ktorým by bola Ziaja.
Veľkosť a cena 
Krémik je možné kúpiť v 28 ml, 50 ml a 128 ml balení + ešte 7 ml vzorka ako mám ja. Cena sa pohybuje od 460 Kč za 28 ml (cca 13,80 €) až po 1460 Kč (42,60 €). Viete ho kúpiť na oficiálnom eshope (pre Slovensko zatiaľ len český) alebo v kamennom obchode v Česku a na Slovensku iba v Bratislave. Samozrejme potom aj zahraničné stránky. 

Hodnotenie: 4/5 

Záver: Pomer cena/kvalita tu je vcelku opodstatnený, no myslím, že sa v podobnej cene dajú nájsť aj minimálne rovnako dobré krémy, ktoré sú zase o dosť lacnejšie. Ja si ho ešte v budúcnosti kúpim ale najprv musím mať na účte prvú výplatu :) Krém na študentské časy to rozhodne nie je. 

Skúšali ste niečo od Kiehl´s? 
Mňa ešte láka nočné sérum Midnight Recovery...:)

8 komentárov:

  1. Ještě jsem nezkoušela, krémy vypadají fajn, ale tato značka mě nijak neláká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj? Tak to ti aj trochu závidím, aspoň vcelku ušetríš :D

      Odstrániť
  2. Neskusala som, no celkovo tato znacka moje sympatie nebudi. Nebrani sa predaju v Cine. To mi sympaticke nie je.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fúú o tejto problematike nič neviem a neviem prečo je teda predaj v Číne zlý. Aj som si zo zvedavosti vygooglila info o Kiehl´s v Číne ale tiež som na tom nič zlé nevidela (https://www.marketingtochina.com/kiehls-its-misleading-discretion-in-the-cosmetics-market-in-china/) aj L´oreal je jednou z najpopulárnejších značiek v Číne.

    Ale zaujíma ma teda tento názor, prečo to má byť zlé :) budem len rada, ak napíšeš viac a priučím sa ;) Naozaj to myslím v dobrom, lebo viem, že človek keď veci píše na internete ľudia si to môžu vyložiť aj "iným tónom" ale naozaj sa teraz pýtam z čistej zvedavosti a informovanosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak chce znacka predavat kozmetiku v Cine, ta musi byt testovana na zvieratach. Cize na jednej strane sa niekto chvali tym, aky je prirodny a na druhej strane nema problem testovat. No a Kiehls patri do koncernu Loreal. Pred par rokmi ho Loreal kupil.

      Odstrániť
    2. Fúú tak to som nevedele teda :O a áno áno v tom článku bolo, e kúpili 51% Kiehl´s tuším. Ale tak to panečku, potom keď uvážime aj všetky značky, ktoré patria pod Loreal a predávajú sa tam aj u nás, tak too je strašne veľa :O dosť dobrá info! Ďakujem!

      Odstrániť