pondelok 24. júna 2019

Recenzia: Maybelline Superstay Matte Ink rúž na pery

Na tento rúž som sa lakomila dlhú dobu a aj po prečítaní niekoľkých pozitívnych recenzií som ani neviem prečo odolávala. Oľutovala som ten stratený čas čo som ho nemala v sekunde, ako som rúž prvýkrát vyskúšala. Prečo? Pre niekoľko dôvodov...
Popis 
Dodajte svojim perám skutočne intenzívnu farbu na celých 16 hodín! Matný tekutý rúž sfarbí vaše pery sýtym odtieňom so zamatovo matným finišom. Výrazný a dlhotrvajúci rúž Maybelline Matte Ink je súčasťou City Edition a inšpirovaný mestom New York a jeho štýlom, ktorý nikdy neomrzí.

Vlastnosti:
  • 16-hodinová výdrž a extra pigmentácia pre výraznú farbu 
  • ultra matný efekt na perách za chvíľočku 
  • špeciálny aplikátor v tvare šípky na precíznu manipuláciu 
  • sýte farebné odtiene
Ako aplikovať: S aplikáciou začnite v strede hornej pery a kopírujte kontúry úst. Potom pretrite rúžom aj celú spodnú peru. 

Výdrž 
Ten najpodstatnejší atribút tohto rúžu. Nikdy ale naozaj nikdy som ešte nemala rúž, ktorý by tak úžasne držal na perách po celý deň. Mohla som piť, jesť, dokonca som si jazykom prešla po perách či sa nezmyje. On držal a neotláčal sa! Dokonca ani nebledol. 

Veľa odtieňov 
Na výber je naozaj množstvo odtieňov (na Notine 19!), až má človek problém si vybrať. Na Instagrame som ale bola upozornená, že nie každý vydrží až tak dobre ako mnou odskúšaný nude odtieň 65 Seductress. Tým, že sú iné farby výraznejšie, aj defekty sú po čase viditeľnejšie. Pre všetky však stále platí, že sú výborne trváce, no pri výrazných si jednoducho skôr všimnete, že začínajú miznúť, hlavne zo stredu pier. 
Dobrá aplikácia 
Keď som prvýkrát pozrela na aplikátor, pomyslela som si, že s týmto nemôžem namaľovať dobrý okraj. Omyl, mohla som a veľmi jednoducho :) Samozrejme, dokonalé vykreslenie pier získate až v kombinácii s ceruzkou, no ak nestíhate alebo sa vám jednoducho nechce, výsledok je super aj bez ceruzky na pery. 

Konzistencia 
Tá je krémová. Hneď po aplikácii cítite na perách trošku vodovitú štruktúru, ktorá sa ale veľmi rýchlo vsiakne a pery ihneď zmatnejú. 
Vôňa a pocit
Ja si nemôžem pomôcť, mne čisto pripomína čokoládu! Najprv máte chvíľu na perách lepkavý pocit (nie tak hrozný ako pri leskoch). Keď už cítite, že rúž vsiakol, pokojne si po perách prejdite s jazykom a lepkavý pocit sa zmierni či zmizne. Ja som ho prestala vnímať úplne. Mne tento rúž pery nevysušoval, možno len naozaj, naozaj jemne. Ak sa na to nesústredíte, nemáte šancu si to uvedomiť. V prípade, že ste majiteľkou skutočne citlivých pier, skúste si po jeho nanesení dať ešte balzam na pery, malo by to pomôcť a efekt by sa nemal nejak výrazne zmeniť. 

Balenie
Takisto za mňa topka. Zbožňujem minimalizmus. Nič premotivované, nevkusné či gýčové. Pravý opak, navyše hneď vďaka obalu vidíte aj približný odtieň :) Rúž sa samovoľne neotvára, balenie dobre sedí, je ľahké, malé. Vrchnák je lesklý, spodok matný a nešmýka sa. Nemám čo vytknúť. 

Odličovanie 
S vodou ho neodlíčite, micelárkou taktiež (len veľmi pracne), mne na neho dokonale funguje iba dvojfázový odličovač. Teda odličovač, ktorý má aj mastnú, olejnatú zložku. Inak s ním budete bojovať a pery si snáď poraniť nechcete. 

Cena 
Ja som ho kúpila Teta drogérii keď bol v akcii za 5,99 €. Takéto akcie naň vidím často, určite nebudete dlho striehnuť, kým sa niekde znova objavia. 

(foto bez úpravy)
Hodnotenie: 5/5 
Záver: Kúpim si určite minimálne ešte jeden do zbierky. S čistým svedomím môžem tento rúž prehlásiť za zatiaľ najlepší aký som kedy mala a odporúčam všetkými desiatimi :)

Máte nejaký odtieň? :)

5 komentárov:

  1. Super! Ďakujem za typ tento matný rúž určite vyskúšam. Aj farba je krásna. ♥

    Prajem Ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavý rúž, i ja po ňom pokukujem

    https://betkasv.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodně lidí si ho chválí a mě také zaujal. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baby určite odporúčam ale na Instagrame sme sa dnes bavili, že naozaj nie všetky odtiene sú také super. Iné baby sa sťažovali hlavne na "dreamer", že je úplne oničom alebo na fialovú farbu. Tak treba túto recenziu naozaj vnímať len ako recenziu pre odtieň 65 Seductress :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si ho kúpila kvôli plesu ešte v zime a fakt toto je super rúž. Samozrejme som si ale vybrala výrazný odtieň, ja nude rúže nenosím a teda aj tá aplikácia je zložitejšia. Nepríde mi to až tak easy. Inak ale vydrží, nevysušuje a stráca sa minimálne. Pri mojom sýtom odtieni sa samozrejme stratí zo stredu pier ale nie je to dramatické.

    OdpovedaťOdstrániť