sobota 29. júla 2017

Recenzia: Max Factor PAN STIK

Krásny deň! 

Už je to nejaký ten rok, čo PAN STIK uzrel svetlo sveta. Keď ešte patril k horúcim novinkám, jeho cena sa pohybovala okolo 9 €. Na scéne sa však ešte drží a už aj jeho cena klesla na cca 5 €. A to už sa ozaj oplatí! 

Ak hľadáte super korektor, ktorý určite nesklame a prípadne aj make-up v jednom ste na správnom mieste. Čo vás môže odradiť je, ak vlastníte príliš mastnú pleť (ale takú normálnu až mastnú by som ešte skúsila). Ja už by som ho nikdy z ruky nepustila. Vyhovuje mi. Takže treba vyskúšať a posúdiť!


Popis produktu som si požičala z notino.sk: Exkluzívny krycí make-up Max Factor Panstik v sebe spája maximálne prekrytie nedokonalostí pleti a jednoduché nanášanie v jednom! Tento výnimočný make-up má bohatú krémovú konzistenciu, ktorá veľmi jednoducho a rýchlo prekryje všetky nedostatky vašej pleti! Vďaka tejto mimoriadne krycej schopnosti jednoducho prekryjete rozšírené žilky, pigmentové škvrny a ďalšie drobné chyby pleti. Make-up navyše obsahuje účinné hydratačné zložky, ktoré poskytujú pleti pružnosť a jemnosť.



Vyskúšala som už množstvo korektorov, ktoré ani zďaleka nekryli tak dobre ako PAN STIK. Jeho balenie je veľmi praktické, na korektor sa môže zdať možno predsa len mierne robustné a na isté partie tváre (okolie pod očami, okolie nosa) sa neefektívne nanáša, ale veď rozotrieme. Vyzerá ako korekčná tyčinka, ktorú stále vytiahnete viac ak potrebujete podobne ako tuhý antiperspirant. Po čase používania už jeho kryt nesedí, nedrží tak dobre a občas mám v kozmetickej taštičke obavy, že sa otvorí. Ale keďže tam mám viac vecí, nemá chudák ani priestor otvoriť sa :D Čo je samozrejme dobre. Ale čo tým chcem povedať, že obal je po čase trošičku labilný. 

 Má 9 g a ja ho používam už 3 mesiace, pričom v lete ním zakrývam len okolie pod očami a prípadné nedostatky, čo úplne stačí. Na make-up celej tváre asi nie je najvhodnejší už len kvôli aplikácii. Trošku by ste sa natrápili :D Môj odtieň je True Beige a dokonale mi sedí. Asi ešte nikdy mi korektor či make-up nesadol tak dobre, aby som docielila takú jednotnosť.  Som si takmer istá, že tam musí byť nejaká schopnosť, vďaka ktorej sa vašej pokožke lepšie prispôsobí, lebo tento odtieň je jeden z najsvetlejších ak nie naj! a zas až tak svetlú pokožku ja nemám. Okrem tohoto odtieňa máte na výber ešte asi 8 ďalších.


Je určený na suchú až normálnu pleť preto, lebo jeho krémová konzistencia po nanesení môže sama o sebe pôsobiť mastne a zmastňovať. Čo sa týka krytia je ozaj výborné. Bez problémov si poradí s pigmentovými škvrnami alebo začervenanými miestami po vyrážkach. Výdrž si takisto chválim, polovicu dňa isto vydrží, prípadne nie je problém ho mať stále pri sebe a obnoviť. Čo sa týka vône, nijak extra neohúri ani nepobúri. Ani o nej neviete.

Tu vidíte tvár bez make-upu a na pravo hneď ako aplikujete na tvár tyčinkou, bez rozotretia.

Ja rozotieram štetcom (foto po rozotretí som sfotila rozmazanú ale výsledok je podobný ako po priamom nanesení tyčinkou len keď viac zapracujete do pokožky vyzerá to prirodzenejšie :) ).

Nanášam ho priamo tyčinkou na miesto na tvári kde potrebujem a potom rozotriem štetcom. Neviem ako ste na tom vy, ale mne sa na každom korektore po používaní nazbierajú také špinky, čo nie je veľmi príjemné a keďže táto tyčinka má tak veľkú plochu, stále keď ho otvorím, troška sa  zhrozím kde sa tam vzali a snažím sa to odstrániť napríklad odrezaním tenkej vrstvičky z vrchu aj keď mi je ľúto, že tak zbytočne stratím kúsok tak skvelého produktu. Na druhej strane, kým sa tam špinky nazbierajú, stačí ich odstraňovať možno 1x za mesiac. 

Cena ako som v úvode spomínala v súčasnej dobe klesla a je okolo tých 5 €. Na korektor sa môže zdať stále trošičku vyššia ale podľa mňa sa určite oplatí. 

+ super krycie schopnosti 
+ pre suchú až normálnu pleť je krémová konzistencia skvelá
+ veľa odtieňov, ktoré sa prispôsobia
+ malé balenie vhodné do kabelky 
- balenie časom nedrží tak akoby malo
- tým, že má väčšiu plochu, ťažšie aplikujete na isté partie tváre (ale štetcom, hubkou rozotriete a je to!)

Hodnotenie: 95% 

Záver: Ja už teraz viem, že si ho určite kúpim znova, pretože sa pre mňa stal takou prvou pomocou. Nemusím mať pri sebe celú kozmetickú výbavu a môj tekutá make-up ale keď hodím do kabelky tento malý zázrak, môžem byť pokojná. 

Skúšali ste PAN STIK aj vy? Rozmýšľali ste nad jeho kúpou? 

9 komentárov:

  1. Tenhle korektor jsem zatím nezkoušela, ale vypadá fakt dobře:) Trošku mě ale odrazuje ta velikost...

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na veľkosť si potom zvykneš a možno sa ti aj zapáči :) Dáš ho kedykoľvek do kabelky a máš mega krytie kdekoľvek a kedykoľvek ;)

      Odstrániť
  2. Ja nad ním nejakú dobu premýšľam, ale stále váham :D No myslím, že by mojej pleti vyhovoval :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa by ti určite vyhovoval, ozaj sa prispôsobí. Keď som ho fotila na mojej ruke, vidno, že už mám aj opálenú pokožku a on sa prispôsobil. Tvár mám stále bledú a aj tam sedel. Určite sa oplatí ;)

      Odstrániť
  3. Mne teda nesedel, veľmi sa mi po ňom vysušila pleť a to som si dala podkladový krém ako vždy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť