pondelok 24. júla 2017

Recenzia: Suchý šampón Fresh it Up! OD got2b Schwarzkopf

Ahojte!


Neviem či viete, ale DM drogerie FB fanpage občas postne príspevok kde hľadá skautov na testovanie určitých výrobkov. Ak sa prihlásite a máte šťastie príde vám domov výrobok na vyskúšanie, vy testujete a potom napíšete na stránku DM cez konkrétny link vaše dojmy. Takto som už skúšala asi 3 výrobky a tento bol posledným z nich.

Ide o suchý šampón na vlasy od Schwarzkopf. Asi sa nájde viacero lenivých ako som ja, ktoré už suchý šampón narýchlo zachránil, aby sme nevyšli von s mastnými vlasmi. Osobne som vyskúšala asi 2 suché šampóny v spreji ale stále som sa vrátila k práškovému, ani neviem prečo. Tento šampónik už láka len svojim obalom, ten je veľmi letný, svieži  a je to ten typ výrobku, ktorý ťahá oči a aj ruku v drogérke, aby ste ho chytili a hodili do košíka.


Na Youtube dlhý čas bežala reklama na tieto šampóny a z nej som zistila, že je v 4 verziách s podobne krásnym obalom.
1.Extra fresh (zelený obal) – okamžite osvieži vlasy a má citrusovú vôňu

2.Volume (modrý obal) – na zvýšenie objemu vlasov pričom vytvára okamžitý tupírovaný efekt, tropická vôňa

3.Brown (hnedý obal) – tónovací šampón, ktorý nevidno na tmavých vlasov, retušuje korienky a má sladkú čokoládovú vôňu

4.Texture (oranžový obal) – ponúka lepšiu pevnosť a textúru vlasov s kvetinovou vôňou

(obrázok som vzala z Google a bol v nejakej zahraničnej reklame na tieto šampóny a ako vidíte ukrátili nás o jednu verziu so žltým obalom, nezisťovala som konkrétne na čo je určená)

Mne prišla verzia Extra Fresh. Balenie má 200 ml a z obalu sa dočítate že je: 1. Instant fresh, 2. Anti-grease, 3. Long – lasting fragrance, 4. All-day fragrance a 5. No white residue.

Vlastnosti sú opäť zhrnuté v oficiálnom popisku: „Got2b Fresh it Up extra fresh suchý šampón čistí a osviežuje vlasy v jendom okamihu. Dodá tvojim vlasom dlhotrvajúcu vôňu a okamžitú sviežosť. Účinkuje proti mastnote a nezanecháva biele zvyšky po prečesaní.

Použitie: Nádobu pred použitím a medzi jednotlivými streknutiami dobre pretrep. Nádobku drž vo vzdialenosti 20 cm od suchých vlasov, oddeľ pramene vlasov a sprejuj ku korienkom. Aplikuj krátkymi strekmi. Vmasíruj do pokožky hlavy a z vlasov vyčeš zvyšky. Nádobu vždy uzavri vrchnákom a skladuj na suchom mieste. Ak sa tryska upchá, umy ju teplou vodou a vysuš.“

Môj názor:  Aj keď som zvyknutá na suchý šampón Amica vo forme prášku, nemôžem nič zlé povedať na tento. Práveže, je ešte lepší. Keď si nastriekate šampón ku korienkom chvíľu máte pocit akoby chladil pokožku hlavy a biele miesto tam je. Po prečesaní ale ozaj nezanecháva biele škvrny, o sviežej vôni takisto píšu pravdu lebo vonia nádherne a vydrží aj celkom dlho. Výsledný efekt je úplne super, pretože dokonca spraví aj taký prirodzený objem, ktorý už mastné vlasy dávno nemajú. Ja určite chválim a mala by som sa zamyslieť aby som konečne ten práškový nechala na pokoji a prešla na niečo lepšie a jednoduchšie na aplikáciu ako je tento sprej.

hneď po nastriekaní šampónu (vľavo) a potom po prečesaní (vpravo)

Suchý šampón využívam asi tak 5x do mesiaca. Tento už mám doma možno tretí mesiac a stále tam niečo je. Cena sa pohybuje (podľa Heureky od 3,88 € - 5,19 €).

+ krásne vonia
+ vlasy osvieži a mastnotu nevidno
+ vydrží
+ po prečesaní nevidno biele škvrny
+ zväčší objem

Hodnotenie: 5/5

Záver: Veľmi vydarený šampónik, ktorý si ešte kúpim, ak ho uvidím trebárs niekde v akcii. Ale asi aj bez tej akcie :D 


9 komentárov:

  1. Ja mám obľúbený Batiste, verziu original, no v poslednom čase mám dojem, že už na moje vlasy prestáva fungovať, takže by to zrejme chcelo zmenu (hlavne, že mám ďalšie tri v zásobe). Tento určite raz vyskúšam, vyzerá veľmi dobre a sľubne :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľa blogeriek Batiste miluje ako som si všimla :) Tiež som ho skúšala a nie je zlý, no tento ho prekonal možno svojou vôňou a obalom. Efekt by som povedala, že je rovnaký ale musela by som si ešte raz Batiste vyskúšať. Mala som ho dávnejšie a vtedy som akosi nevnímala všetky faktory :D Hlavne, že splnil, čo som chcela.

      Odstrániť
  2. tak ten vyzerá super! mám síce rada iný, nejaká poľská značka, ale aj tento by bolo fájn vyskúšať! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú poľskú značku by som bola zvedavá! Opäť niečo nové by som vedela aj ja ale tento je ozaj super! Aj ja sama som bola prekvapená...

      Odstrániť
  3. Suché šampóny milujem a tento som si v obchode ani poriadne nevšimla. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo? :D Ja som ho v obchode ešte tiež nezazrela ale to preto, že ho mám tak už ma nejak asi neupútal. Mal by tam byť aj keď je to novinka :)

      Odstrániť
  4. Dlhšie po ňom pokukujem :) Určite ho vyskúšam, vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Videla som tieto nové suché šampóny v ponuke a rada by som skúsila práve ten pre hnedovlásky. Momentálne používam Klorane, skúšala som aj Batiste či Baleu, no zatiaľ mi tie Klorane vyhovujú najviac.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť