piatok 3. augusta 2018

Podobné, a predsa totálne iné! Recenzia pleťových peelingov Balea

Už možno viete, že som veľký fanúšik peelingov, či už ide o použitie na tvár alebo celé telo. Jeden pekný deň som potrebovala núdzovo pleťový peeling kúpiť a preto som hľadala čo najlacnejšie riešenie. 


Výber padol na Balea peeling gel s extraktom z lotosových kvetov pre normálnu a zmiešanú pleť. Nebol "the best" ale príjemne ma prekvapil a bola som spokojná, preto keď sa pomaly míňal išla som opäť do DM-ky, že si ho kúpim znova - nemali. Svietil tam ale iný - Balea creme peeling s olejom z jadier marhúľ pre všetky typy pleti. Kúpila som ho v domnení, že keď bol super ten prvý, tak tento nemôže byť o nič horší. OMYL! (ale aj môj :D )


Porovnanie

1. Konzistencia 
Prvý brutálny rozdiel (ktorý som si ale pri kúpe toho druhého nevšimla - ja hlupaňa!) je, že zatiaľ, čo modrý je gélový peeling, ten druhý je krémový. Niežeby to vadilo, no ten krémový svojou konzistenciou neslúži aj na čistenie pleti, iba na jej zjemnenie a v kombinácii s tými zrniečkami je k pleti o čosi drsnejší, aj keď je určený pre všetky typy pleti. Preto mám radšej gélové alternatívy, ktoré sú jemné a pleť je po nich svieža a čistá. Jediné mínus u gélového zástupcu je to, že peelingových zrniečok je tam extra minimum. Ako vidíte aj na fotkách (ktoré sa moc nevydarili, I am so sorry) - 1 zrniečko v tomto množstve! To vážne?!


2. Vôňa
Kto by to bol povedal, že tie marhuľové jadrá budú tak brutálne smrdieť! Ozaj nežartujem! Obyčajne mi marhuľové veci voňajú, nikdy som nemala problém ale toto čudo?? Nepreháňam, keď vám poviem, že predtým, než si ho dám na pleť musím zadržať dych a celý čas čo ho aplikujem dýcham iba ústami! Ja to fakt nedávam. Lotosový kvet preto opäť vyhral na plnej čiare. Nie je to síce nejaká brutálna vôňa ale je oveeeeľa príjemnejšia než tá marhuľa.

3. Efekt
Ako som už písala. Krémová alternatíva pleť iba zjemňuje a celkovo na pleť pôsobí drsnejšie. Zrniečka viac cítiť hoci pleť veľmi nevyčistí. Po opláchnutí pleť zostáva mierne suchá, dajme tomu, že ten olej jej dodá trošička hydratácie ale nič moc a hladšia je. Na druhej strane gél - vyčistí, pleť je svieža ale s tým peelingovým efektom je to také relatívne. Kvôli absencii dostatočného počtu zrniečok - je ich tam ozaj extra málo, je peeling veľmi veľmi jemný. Ono, pleť by sme nemali trápiť veľkými či početnými zrniečkami, pretože ju treba šetriť, ale neviem či práve takéto minimum je to pravé.

4. Cena
Nepamätám si presne ale ten krémový stál okolo 2 €, niečo cez 2 € a ten modrý bol lacnejší. Menej ako 2 €, možno 1,50 €.



5. Hodnotenie: modrý 3/5, žltý 2/5

Záver: Modrý by som si moožno ešte kúpila, bol príjemný na také osvieženie pleti ale žltý už rozhodne nie a to najmä pre jeho parfumáciu. Tú proste nezvládam :D 


Skúšali ste niektorí z týchto peelingov alebo iné Balea peelingy na tvár?

8 komentárov:

  1. Ani jeden z nich som neskúšala. Momentálne som si veľmi obľúbila peeling od YR. Balea peeling som mala ešte dávnejšie a na pleť nemal veľmi efekt.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som lotosový a dostala som naň brutálnu alergiu, takže teraz uť radšej neexperimentujem :) Ale veľmi sa mi páči, ako vonia, tak sa vždy pri ňom v DM zastavím. Ale domov už so mnou bohužiaľ ísť nesmie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten krémový by vyzeral dobre, len škoda, že nevonia :D Človek by si myslel, že ten bude mať najpríjemnejšiu vôňu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peelingy na obličej jsem z DM neměla ale na tělo mám špatnou zkušenost, peelingy stojí za prd

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mala som raz ten s jadierkami, no ale to bol des. :-D Škrabalo to pleť jak hovado, s prepáčením. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hmm...asi ma neočarili, ja skôr idem po balea maskách na tvár, ale musím podotknúť, že mám podobnú skúsenosť s ich aqua maskou. Výborne hydratuje a stále mám jednu doma, ale tá vôňa! Prvýkrát som si vážne myslela, že mám v sáčku niečo pokazené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám ten žltý a práve vôňa je asi to jediné, čo je na ňom dobré. Príde mi dosť drsný. Cítim sa akoby som si na pleť dávala drsný papier, ktorý sa používa na brúsenie. Síce je krémový no mne nesedí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Faaakt? :D Tá vôňa je naozaj pre ľudí dosť subjektívna :) Ale áno drsný prišiel aj mne, proste silný pre pleť.

      Odstrániť