štvrtok 16. augusta 2018

Recenzia: Sephora yellow clay mask / žltá ílová maska na tvár


Ďalšia Sephora vecička, na ktorú som sa tešila už pri nákupe. A takto dopadla...


Sephora - Sephora je francúzska značka a prvá predajňa bola otvorená v Paríži. Potom ju majiteľ Mandonnaud predal a nový kupca už expandoval do Ameriky (New York a Toronto ako prvé). V súčasnosti má asi 2300 obchodov v 33 krajinách sveta, no Slovensko tam, bohužiaľ, nepatrí. Ešte že Česko o túto skvelú sieť obchodov neochudobnili! 

Má výrobky vlastnej značky tzv. Sephora Collection, kde patrí aj maska, o ktorej bude táto recenzia ale v predajni sú aj iné kvalitné značky ako Benefit, Huda Beauty, Urban Decay alebo Too Faced. 


Sephora Collection ílové masky na tvár
(zdroj: buzzfeed.com)

Existuje 8 rôznych ílových masiek (každá na 4 použitia - 35 ml):
1. Sivá (Balancing & mattifying) -  maska so zkľudňujúcim a zmatňujúcim šedým ílom, po aplikácii bude pleť zmatnená. Uvoľňuje póry zanesené nečistotami a výsledkom je svieža a prejasnená pleť!

2. Biela (Re-mineralizing & soothing) - snehobiela a čistá maska s mineralizačným a zkľudňujúcim bielym ílom sa aplikuje na celú tvár, alebo ako pri multi-maskingu len tam, kde je treba. Dokáže pokožku podľa potreby mineralizovať a tiež ju zkľudniť.

3. Ružová (Unifying & brightening) - zjednocuje – súhlasí ✔ Presvetľuje – súhlasí ✔ Tato farebná maska s ružovým ílom plní perfektne svoj účel - zjednotenie a rozjasnenie a je vhodná pre všetky typy pleti. 

4. Červená (Clay Anti-fatigue & energizying) - Pokiaľ máte pleť „KO“, riešením je nechať ju niekoľko minút relaxovať pod touto povzbudzujúcouí a energizujúcou maskou s červeným ílom, jej povzbudzujúca farba a aktivne látky s tonizačnými účinkami jej dodajú energiu a dynamiku. Povzbudí nielen vašu pleť, ale i dušu.

5. Žltá (Revitalizing & toning) - V super elegantnom balení, praktickom na použitie doma i na cestách, nájdete krémovú revitalizujícu a tonizačnú masku so žltým ílom, ktorá pleť dokonale vyčistí a vďaka svojim revitalizujúcím a tonizačným účinným látkam jej dodá chýbajúcu energiu.

6. Fialová ( Moisturizing) - Budete nadšení jej krémovou textúrou, ktorá sa veľmi ľahko aplikuje, odtieňom s nežne fialovým nádychem, inovačným balením (ozaj cool!) a zložením s hydratačnými a súčasne i vyhladzujúcimi účinkami. Vyskúšajte túto hydratačnú a vyhladzujúcu masku s fialovým ílom..

7. Zelená (Purifying & pore perfecting) - Vyčištenie pórov a vyhladená pleť. Táto peelingová maska so zeleným ílom urobí svoju prácu doslova za pár minút.  

8. Modrá (Detoxifying & oxygenating) - Stále viac odumretých buniek? Pleť, ktorá nemôže dýchať? Doprajte si pár minút s touto peelingovou maskou s modrým ílom a dodajte pleti poriadny dúšok čerstvého vzduchu, bez toho aby ste sa pohli z domu. Dokonalý kyslíkový doping. 


Na obale sľubuje: 
1. osviežuje a viditeľne tonizuje pleť
2. poskytuje okamžitý revitalizačný efekt
3. pleť vyzerá po dennom užívaní pevnejšie a mladšie

Aplikácia: 
1. Aplikujte na čistú a suchú pleť - buď celú alebo len niekoľko vybraných častí - tzv. multitasking
2. Nechajte pôsobiť 15 minút, maska úplne nevyschne
3. Dobre vypláchnite vlažnou vodou

Môj názor

Prvý dojem: Zase moja hlúposť! Masku som si aplikovala hneď po epilácii chĺpkov nad perou voskom aa na týchto miestach potom brutálne pálila! (začervenanie som mala 2 dni! ) Tak som s tampónikom toto miesto očistila a nechala len na zvyšku tváre. Inak sa maska aplikovala pekne, nelepila, mala tuhšiu krémovú konzistenciu. Proste nijak na prvý dojem neohúrila a čakala som na efekt. 

Vôňa: Pri nanášaní sa na mňa vyvalila taká divná vôňa, nemôžem ju opísať ako príjemnú ale ani vyslovene nepríjemnú. Čítala som u zahraničných blogeriek, že im pripomína banán, no mne ani zďaleka. A potom pri písaní toho, čo je na obale som prišla na to, že takto vonia zrejme ten ženšenový extrakt. 

Efekt: Asi po 5 minútach som začala cítiť, že tak mierne tuhne ale ani po 15 minútach neztuhla úplne (upozorňujú na to aj na obale). Na tvári nepálila, skôr pôsobila tak osviežujúco, spočiatku trochu na tvári hriala. Dole išla vlažnou vodou úplne v pohode, zdalo sa mi, že pleť je mega hladká (zanechala na nej akoby taký film). Nebola vôbec vysušená ale pekne hydratovaná a napnutá. Tonizáciu som možno chcela veľmi vidieť alebo tam naozaj bola. Podľa mňa ozaj bola! Po druhom použití som si to potvrdila :D Čiže super!

Konzistencia a balenie: Jej farba je taká hnedožltá, príde mi ozaj ako taký žltý íl. Aj konzistenčne by som ju prirovnala k takému blatu, dobre rozmixovanému, bez hrudiek :D (viem, že som to neopísala veľmi lákavo ale je ozaj v poriadku) alebo inak povedané je to taká tuhšia pasta. Na balení je super, že je malé a spätne sa ľahko uzatvorí, produkt sa dobre vytláča, nezašpiníte sa kade tade ako keď máte masky iba v tých vzorkových sáčkoch. 


Zloženie: 
Aqua, Kaolin, Glycerin, Cl77891 (Titanium Dioxid), Steareth-2, Caprylic/caprid Triglyceride, Hydrogenated Polyisobutane, Stearic Acid, Steareth-21, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkli Butter (Shea Butter), Phenoxyethanol, PPG-15 Stearyl Ether, Xanthan Gum, Disodium EDTA, PVP, Parfum, Hydroxyacetophenone, Ethylhexylglycerin, Benzyl Salicylate, Carbomer, Artemia Extract, Sodium Hydroxide, Panax Ginseng Root Extract, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Denatonium Benzoate, BHT, Tocopherol


Cena: okolo 6,60 € /170 Kč

Hodnotenie: 4/5

Záver: Nabudúce si chcem kúpiť inú z tejto kolekcie a porovnať či naozaj plnia svoj účel. Z masky nie som nijako extra nadšená ale ozaj som pozorovala vyrovnanie farby pleti takže svoje sľuby z môjho pohľadu splnila. Sklamaná som ale bola z toho agresívneho efektu na epilované miesto. Aj keď som ju takmer okamžite zmyla to začervenanie, ktoré ostalo ma pálilo ešte 2 dni! Viem, že na citlivé miesto maska nie je určená ale reagovať až takto? Priznávam, že som sa jej pri ďalších použitiach normálne až bála, ale aspoň človek vie, že má naozaj účinné látky.

Skúšali ste niektorú z týchto masiek?

11 komentárov:

  1. Ani jednu masku jsem ještě nezkoušela, ale to pálení by mě asi taky vyděsilo.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Masky v Sephoře vždy jen okukuji, ale zatím jsem se neodhodlala si některou pořídit. Příště, až tam půjdu sáhnu po zelené :)

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle masky se mi líbí, ale ještě jsem se neodhodlala ke koupi. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zo Sephory som kedysi mala jahodovu penu do kupela, tu som uplne milovala <3 masky prilis nepouzivam, nemam pocit, ze by naozaj fungovali. doma mam take, co som podostavala na Vianoce/narodeniny a este mam rada jednu zlupovaciu od Balea, ktoru mam celkom rada, lebo ma fascinuje, ako na nej po strhnuti ostavaju take mastne chlpky z porov (viem, je to nechutne :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zo Sephory som masky na pleť neskúsila ešte vôbec, ale prvé, čo ma pri týchto hneď zaujalo je veľmi zlaté a šikovné balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šla jsem nedávno kolem Sephory a měli tam celý stojan s různýma maskama, tak se pro nějakou zastavím a zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Masku som ešte neskúšala ale to len preto, že ja ich moc nepoužívam. Každopádne balenie vyzerá skvelo :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sephora má skvelé produkty, nejakým som neodolala ani ja pri návšteve Prahy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Masku som zatiaľ neskúsila, no zaujala ma hlavne svojim účinkom a tou vôňou. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerá skvelo, ílové masky mám veľmi rada, akurát mi vždy vysušia pleť, no s touto by som možno takýto problém nemala :) Určite sa po nej pozriem

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť