streda 8. augusta 2018

Recenzia: Yves Rocher expresný odličovač na oči s nevädzou

Jedni ho nenávidia a druhí ho považujú za najvydarenejší produkt celej francúzskej kozmetiky Yves Rocher. Kam patríte vy? Ako vidíte na fotkách, z toho môjho už veľa nezostalo a preto som sa zaradila k prvej skupine...


Yves Rocher: "Vďaka jeho dvojfázovej textúre eliminuje zvyšky make-upu a to i toho vodeodolného. Nemastí. Zloženie obsahuje vodu z ekologicky pestovanej nevädze s upokojujúcim účinkom a výťažok z ručne zbieraných čučoriedok. Oftalmologicky testované. Má ekologický flakón - odľahčený flakón a uzáver produktu. Obal produktu obsahuje 25% recyklovaného plastu. Vďaka nášmu ekologickému flakónu ušetríme 20 ton plastov ročne rovným 750 000 1,5l fľašiam."

Zloženie: 
aqua, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, isohexadecane, centaurea cyanus, flower water, methylpropanediol, propylene glycol, hexyl laurate, sodium chloride, magnesium chloride, caprylyl/capryl glucoside, methylparaben, tetrasodium edta, ethylparaben, potassium sorbate, cl61565

↓ popis produktu z etikety 

Môj názor

Prvý dojem: Priznám sa, že najprv som z tohto dvojfázového odličovača bola v rozpakoch. Na oči som naučená už dlhú dobu používať odličovacie mlieka, pretože len pri nich som doteraz necítila, že oko pri odličovaní namáham. No po použití odličovača YR som zrazu mala pocit, že ho zaťažujem ešte menej ale stále som si nebola 100% istá. Po pravidelnom používaní to bolo jasné - skamarátili sme sa a vyhovoval mi. 

Vôňa: Nemá žiadnu, čo mi možno trochu vadí ale na druhej strane som rada, že to nepokazili nejakou zlou parfemáciou, ktorá by ma možno odradila. Takže, neutrál. 

Efekt: Práve tu sa názor mnohých blogeriek rozchádza. Zatiaľ čo jedny vyjadrujú nespokojnosť, druhé (kde som aj ja) sú úplne nadšené rýchlym, nedráždivým a efektívnym odlíčením očí. Absolútne v očiach neštípe, jediné čo môže byť malým mínusom, že zanecháva mastný film. Neskúšala som odstraňovať vodeodolnú riasenku či linku ale bežnú riasenku a linku vo fixke s tieňmi odstránil super.

Ja som ho dokonca istý čas používala i na celú pleť! A zdalo sa mi, že mi dokonca pomáha! - potom som ho začala šetriť a obmedzila len na oči (no chystám sa na 200 ml väčšie balenie :D ). Aj pleť potom bola zanechaná celá mastná a použila som ešte micelárku. Na tampóniku vtedy ešte ostali ďalšie ponechané nečistoty, čo znamená, že pleť až tak dobre neodlíčil, no poznám odličovače určené priamo na tvár, ktoré neodlíčia ani toľko, koľko očistil tento, hoci je určený iba na oči. 

Konzistencia a balenie: Milujem tú konzistenciu. V pokoji je úplne oddelená priehľadná a modrá zložka - olej a voda dajme tomu. Pred použitím to treba pretrepať aby sa pekne spojili a úplne tam vidíte ako sa utvoria také "olejové očká" čo pripomína trblietky (na fotkách). Na tampónik sa pekne aplikuje zmiešaná tekutina a netreba jej pritom vôbec veľa. 

Z fľaštičky vyteká super, čo oceňujem je tiež ekologická fľaštička! Máte z toho dobrý pocit. Existuje balenie menšie - 100 ml a potom väčšie 200 ml. 

(roztrepané a asi 5 minút ponechané v kľude)

(roztrepané)

(v kľude oddelené zložky)

Cena: 7,90 €/ 100 ml alebo 9,50 €/ 200 ml, ja som ho ako kúpila asi za 4,50 € /100 ml (ak ste členkou YR klubu tak viete, že každý mesiac máte minimálne 30% zľavu, ktorá stále príde s poukážkou do schránky, ja som ju využila)

Update júl 2019: Teraz ho už pravidelne kupujem v 200 ml verzii vždy keď je 50% zľava. Robím si zásoby a kúpim 2 ks, pričom jeden po zľave stojí 4,75 € :)

Názory iných blogeriek: 
Petra-justbeauty: "Skúšala som s ním odstraňovať aj vodeodolnú špirálu a gélové linky a bez problémov idú dole." (pozitívne hodnotenie)

Silvi-lu "Je super. Odličuje sa mi s ním veľmi dobre, rýchlo a efektívne." (pozitívne hodnotenie)

Mommy-blog: "Tento dvoufázový odličovač (ty dvoufázové jsou prostě super) odlíčí oční make-up raz dva." (pozitívne hodnotenie)

el Beauty"S řasenkou mívá ve většině případů docela problém. O voděodolných řasenkách raději ani nemluvím.Je sice pravda, že v očích odličovač nepálí, pokud si tedy deseti minutovým odličováním nepřemístím řasenku a stíny přímo do očí, za to mě pálí na očním okolí." (negatívne hodnotenie)

Záver:  4,5 / 5
Neštípe, stačí ho málo, perfektne odličuje linku na oči aj bežnú riasenku, ktoré používam, no zanecháva mastný film. V tomto prípade toto mínus pre mňa oproti výhodám nehrá takmer žiadnu úlohu a hravo si s mastnotou poradím dodatočným očistením pleti micelárkou alebo čistiacim gélom na tvár. Oceňujem prírodné zloženie celého YR a ekologickú fľaštičku i to, že oči pri odličovaní citeľne šetrí. Za mňa teda určite ÁNO a sama si na začiatku septembra kúpim väčšie 200 ml balenie. 

Skúšali ste tento odličovač očí? Chválite či nechválite?

3 komentáre: