utorok 11. septembra 2018

Recenzia: Avon gélový krém s uhorkou a zeleným čajom

Mala som obdobie kedy som chcela vyskúšať asi každý pleťový krém, aký som našla. Jedného dňa preto v objednávke z Avonu svietil aj tento gélový krém. Zlákala ma kombinácia zeleného čaju a uhorky (znelo to tak "zdravo" :D ), a preto som ho kúpila. Čo sa z neho vykľulo? Čítaj. 


Keďže som popis nenašla na originálnej stránke Avonu, požičiala som si z Notina: 
Avon Care Light Moisture Refreshing Face Gel-Cream je pleťový gélový krém určený pre všetky druhy pleti. Stará sa o to, aby pleť bola krásne matná a zároveň dostatočne hydratovaná. Obsahuje výťažky z uhorky a zeleného čaju. Zanecháva pocit sviežosti a ľahkosti, súčasne necháva pleť jemnú. Pleť je vyživená a zároveň plná energie. Jeho ľahké zloženie sa veľmi rýchlo vstrebáva a pleť upokojuje.

Účinky:
1) jeho ľahké zloženie umožňuje rýchlu absorpciu
2) hydratuje, vyživuje, osviežuje a zmatňuje
3) pleť je krásne jemná
4) svojím zložením pleť upokojuje

Krém je určený pre všetky typy pleti, pre všetky vekové skupiny. Má gélovú konzistenciu a určený je i na pleť s pórmi či mastnú pleť. 


Z môjho skromného pohľadu
1. Prvý dojem 
Pred týmto krémom som tuším žiadny gélový krém nevyskúšala, alebo si teda nepamätám a bola som po prvých vyskúšaniach nadšená. Vôňa top, pocit na pleti (a hlavne v lete) dvojnásobne top. Až po ďalších používaniach prídete na ďalšie veci.

2. Vôňa
Už som spomenula, tá zostáva TOP a vždy keď si ho nanesiem na tvár mám pocit, že som v čistom nebi.

3. Konzistencia a efekt
Teda tá konzistencia, jasne gélová. Krém na tvári vytvorí príjemný film, ktorý chladí, čo chválim hlavne v lete. Pleť však nevyhladí a zmatnenie nie je extra super ale je, no pod make-up teda nič moc. Rýchlo sa vstrebe a pleť tak veľmi nehydratuje. Ale na také osvieženie pleti, po rannom čiastiacom géli, kedy je pleť vysušená, je tento Avoňácky krémik Avon Care dokonalá voľba. Po čase som si začala aj viac všímať, že niektoré z vás, by mohla iritovať jeho mierna lepivosť. Ja to veľmi posúdiť neviem, keďže som nemala tú česť s inými gélovými zástupcami, ale mala som taký pocit, že by som to tu mala tak okrajovo spomenúť. Z môjho pohľadu je však lepivosť minimálna (ja jej dávam tak 20-30%), inak úplne v pohode.

4. Balenie
To sa mi páči. Z tejto rady Avon Care existuje viacero krémov, rôznych kombinácií, napríklad aj aloe vera a uhorka tuším a pod. Ja mám 100 ml balenie, sú aj väčšie. Je krém, ktorý je v katalógu bežne každý mesiac a už dlhú dobu. Nestojí veľa a oplatí sa vyskúšať ak máte gélové pleťové krémy rady. Dizajn takisto spokojnosť, jednoduchosť nič nepokazí.

5. Cena 
100 ml - okolo 2 eur a 400 ml balenia týchto krémov okolo 4 eur


Hodnotenie: 3,5/5

Záver: Nie zlý ale v mojom pátraní budem skúmať aj iné a lepšie porovnám aj s týmto :)

Vyskúšali ste niečo z rady Avon Care? 

14 komentárov:

  1. Nikdy jsem nic podobneho na pleti neměla a jako nemuselo by to být zas až tak špatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala ani ja som do vyskúšania tohto krému nemala podobný a som rada, že mám aspoň skúsenosť aj keď si ho už asi zrejme nekúpim :) Mám aj lepšie krémy.

      Odstrániť
  2. Mně by se líbil, už jen kvůli tomu chladivému efektu :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gelový krém na pleť jsem taky tuším ještě neměla, ale vonět může hezky. Bohužel patřím mezi ty, kterým by vadila i ta mírná lepivost.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ánoo vôňa je skvelá ale s tou lepivosťou asi väčšinu nepoteší :D

      Odstrániť
  4. Ja preferujem 100% prírodné pleťové krémy, takéto mi zvyknú pleť brutálne sušiť - odvykla si od chémie :) No tento vyzerá skvelo, a podľa toho ako opisuješ vôňu, si ho zaobstarám minimálne ako telový :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, to mi nenapadlo použiť ho ako telový :O To nemusí byť zlý nápad tedaaa!

      Odstrániť
  5. Téééda! Ta spojitost zní zvláštně, ale vlastně to tak zvláštní není. Gelový krém jsem ještě neměla, ale mně by vadila i ta malá lepivost.

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám veľmi rada Nivea Urban Skin. :) Je veľmi ľahký, má skvelú vôňu a veľmi podobnú konzistenciu s týmto. Avon mi veľmi nesedí, vždy sa mi vytvoria nedokonalosti. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaaj? Po tej kolekcii urban skin už dlho pokukujem, síce ma láka hlavne maska ale je fajn vedieť, že aj krém môže byť super!

      Odstrániť
  7. ja nie som úplne fanúšik výrobkov od avonu... mám problematickú pleť, takže siaham po iných výrobkoch, ako napríklad som spokojná s krémom od kórejskej kozmetiky Yadah alebo skvelé produkty na pleť má aj Alcina :).

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem ťa, tiež mám z Avonu určité rady výrobkov, ktorým sa vyhýbam, pretože ma viackrát sklamali ako napríklad "mark" ale potom sú výrobky, na ktoré som si ozaj zvykla a kúpim pravidelne keď potrebujem istotu. Ani jeden z tých tvojich som neskúšala ale o Alcine som už aspoň počula :) Chcem sa k nej raz dostať :)

      Odstrániť