štvrtok 22. novembra 2018

Recenzia: 6 x ZIAJA krém na tvár

Nebudem klamať. Značku ZIAJA som si zamilovala hneď ako som vyskúšala ich denný krém. Mala som už asi 4. balenie, chystám sa do obchodu po piate a takisto aj napísať recenziu, no už teraz vám poviem, že to bude chválenie do nebies. Jemnejší a zároveň tak hydratačný krém v jednom som ešte nemala. Je ako obláčik! Ale späť k veci...

Pred kúpou toho 4. balenia som ale mala fázu, kedy som rozmýšľala, či aj ďalšie ZIAJA krémy sú tak dobré alebo či neexistuje ešte lepší. Preto som nabehla do kamennej predajne tejto značky v Košiciach a povedala som predavačke presne to, čo píšem tu vám. Jednoducho, že milujem denný krém s kozím mliekom ale chcem sa spýtať, či nie je niektorý z krémov ešte podobne dobrý a ona mi hneď odpovedala: "Prečo chcete meniť niečo, čo vám vyhovuje?" A mala pravdu :) Sama som nevedela, asi zvedavosť? Neverila som totiž, že hneď prvý krém ZIAJA, ktorý vyskúšam je naj, no on naozaj bol. 

Dostala som niekoľko vzoriek na vyskúšanie a porovnanie, dokúpila som 4. balenie denného krému, o týždeň som ešte vzala aj očný krém a pred pár dňami som z jednej internetovej drogérie objednala ešte vyhladzujúci krém, ktorý má obal originál po poľsky a v kamenných drogériách som ho mimochodom ani nevidela (na Slovensku stále nie sú všetky Ziaja produkty alebo majú len mierne iný názov a už ma to mýli, neviem). Tento článok je však iba o vzorkách, ktoré som dostala, tak sledujte ;)

(Všetky krémy budem porovnávať k dennému ZIAJA, informácie, ktoré si môžete vygoogliť sem ani nepíšem, bude to všetko len o subjektívnych pocitoch pri používaní - konzistencia, vôňa, efekt )



1. vzorka: Revitalising face cream argan oil (veľmi suchá & podráždená pleť)
Je trochu hustejšej konzistencie, no pekne sa rozotrie a vsiakne do kože veľmi rýchlo. Niektoré hutné krémy zanechávajú na pleti veľmi ťažký a lesklý film, toto však nie je úplne ten prípad. Napriek svojej konzistencii  dobre vsiakne a výsledný efekt na pleti sa mi chvíľu zdal matný, no po skontrolovaní o pár minút som lesk videla (je to divné :D). Vôňa je tiež príjemná, ak viete ako voňajú produkty s argánovým olejom, cítite ho aj tu. 

2. vzorka: Natural olive cream (light formula na suchú & normálnu pleť)
Opäť hustejšia konzistencia ale žiadny extrém. Oproti predchádzajúcemu však zanechá ťažší film na pleti a aj výsledný efekt hneď po rozotretí je lesklý. Po chvíli ale ustupuje a pleť sa zmatňuje, prensý opak predchádzajúceho. Pre mňa nemá ani príjemnú vôňu, pripomína mi pomádu na pery "Placenta" z lekárne :D. Na suchú pleť si ho ale viem predstaviť ako fajn voľbu. 

3. vzorka: Cocoa butter face cream (flavoury & nourishing)
Pre mňa najväčšie prekvapenie zo všetkých. Opäť hutná konzistencia (asi najviac zo všetkých) ale z vône som takmer odpadla, v pozitívnom slova zmysle. Kakaovým vôňam sa v kozmetike oblúkom vyhýbam, pretože raz som čosi používala a hrozne som sa musela premáhať aby som to spotrebovala (nepamätám čo to bolo a asi v polke to aj tak šlo do koša), no tento krém? Ten voňal božsky! (možno aj preto, že som tam cítila kokos alebo vanilku, čo milujem vo všetkom) Kvôli konzistencii  by som mu dala šancu jedine v zime aspoň na noc a tiež si ho viem predstaviť na hydratáciu celého tela ale pod make-up určite nie. Cítite ho ešte hooodnú chvíľu. 

4. vzorka: Antioxidačný acai & berry (unavená & citlivá pleť, na malé začínajúce vrásky)
Ide o denný krém s SPF 10 (nízka ochrana) ale veľmi príjemná vôňa. Konečne jedna vzorka, ktorá je jemnejšej a redšej konzistencie, čo som ocenila. Bol to jediný krém, ktorý by som bola ochotná vymeniť za obyčajný denný krém, ktorý spomeniem na konci, no ani tento by ho na 100% nenahradil. Po vyskúšaní som si ale povedala, že rada Acai & berry by stála za vyskúšanie a ak budem potrebovať nejaký pleťový produkt určite pozriem, či sa v tejto rade nenachádza. 

5. vzorka: Sensitive skin (firming night cream bez silikónov)
Nočný krém, na ktorý si popravde už veľmi nepamätám. Ozaj, krémy som skúšala asi pred mesiacom a poučila som sa aspoň, že všetko si musím zrejme písať na papier keď o tom chcem v budúcnosti písať. No hustotu si pamätám, tá bola opäť dosť veľká ale má to prepáčené, keďže je to krém na noc. Vôňa zase bola taká obyčajná, ja ju nazývam "čistá" :) Pamätám si však ešte to, že keď som vstala, pleť nebola hydratovaná natoľko, ako keď večer použijem ten môj ospevovaný denný krém Ziaja, ktorý má mimochodom o dosť redšiu a jemnejšiu konzistenciu, no hydratuje až-až. 

6. vzorka: Manuka tree purifying (normalising cream, zmiešaná & mastná pleť, SPF 10)
Denný krém, ktorý tiež radím medzi najlepšie z vyskúšaných spolu s Acai & berry  ale bohužiaľ, má opäť hustú konzistenciu a na to, že je pre mastnú pleť odporúčam ho dávať len v menšom množstve (existuje aj nočná varianta a čo je divné, práve ona má vraj redšiu, gélovitú a chladivú konzistenciu!). Rada Manuka tree je určená na problémovú pleť s akné, čo som v dobe skúšania moc nemala ale teraz by sa mi na vyskúšanie skutočne zišiel :D 

Záver: Každý jeden z krémov bol oproti dennému Ziaja hustejší a nie sú preto jeho dobrou náhradou. Hydratáciu majú porovnateľnú, no to sa ani vďaka ich hustote nedivím. Ak by som si mala vybrať jeden bol by to Acai & berry, ktorý tento battle vyhral a v budúcnosti mu ešte raz dám šancu a kúpim si ho. Určite však nie ako úplnú náhradu obyč. denného Ziaja, na recenziu ktorého sa v blízkej budúcnosti môžete tešiť :)

Skúšali ste už nejaký ZIAJA krém?

1 komentár:

  1. Já jsem kdysi zkoušela noční krém s růží, byl v takovém červeném kelímku a doteď si pamatuju, že jsem s ním byla velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť