sobota 17. novembra 2018

Trik ako na "glowy skin" alebo ako získať žiarivú pleť

Stále pri pohľade na fotky modeliek Victoria´s Secret alebo celebritky ako Bella či Gigi Hadid, Hailey Baldwin a pod. som uvažovala ako to, že ich pleť sa v kuse leskne, žiari a vyzerá mega zdravo. Dnes som teda začala "GLOWY SKIN" konečne googliť a zistila som niekoľko zaujímavých tipov. 

Ak pravidelne sledujete Youtube, kanály ohľadom beauty and cosmetics, určite vám vyskakuje i séria Vogue líčení, ktoré cca raz za mesiac predvádzajú i modelky VS či iné známe tváre. Bola tam už napríklad Rihanna, Hailey Baldwin, Kylie Jenner, Rosie Huntington a pod.. Najviac ma ale oslovili jedny z posledných a to boli práve modelky VS - Kelsey Meritt a Candice Swanepoel.

Milujem "nude" líčenie. Čím prirodzenejší look žena dosiahne make-upom, tým viac ma to osloví. Nebudeme si klamať, obe z vyššie spomenutých VS anjelikov i bez make-upu vyzerajú mega dobre ale trik, o ktorý sa podelili, mňa osobne naozaj prekvapil a v duchu si vravím, že znie logicky a pýtam sa, prečo som to dávno neskúsila. Určite pozrite celé videá, nájdete aj iné rady, ktoré vás možno prekvapia.

Kelsey Meritt

Miešanie opaľovacieho krému na tvár a hydratačného krému 
 - ihneď prvý krok, ktorý Kelsey urobila - zmiešať krém a opaľovací, rozotrieť do pleti 
- až potom nanášala make up (upozornila, že rada používa tmavšie odtiene, aby pôsobila opálene, predpokladám, že preto, lebo kvôli opaľováku svoju tvár nikdy nevystavuje slnku a aj keď je Filipínka, jej tvár je vždy o čosi svetlejšia)

Candice Swanepoel

Mix face oil + concealer
- Candice si na čistú tvár najprv naniesla tvárový olej, možno sérum alebo argánový olej, proste mastnejší prípravok, ktorý rozotrela na celú tvár
- následne upozornila, že vždy je jej tvár svetlejšia než telo, pretože aj ona sústavne používa opaľovací krém na tvár
- ďalší prípravok bol bronzer, ktorým dala bledej pleti hnedý odtieň, tak aby ladila so zvyškom tela
- až v 3. roku miešala concealer s olejom a rozotrela po tvári (pochopila som to tak, že ona concealer využila ako make up)
- toto všetko zafixovala púdrom

Čo som z toho pochopila? 
- nielen slnečné krajiny ale i bežné slnečné žiarenie kdekoľvek na svete, UV lúče sú všade a ak svoju pokožku nechránime, skôr starne, stráca elasticitu, vysušuje sa

- istý typ UV lúčov prenikne aj sklom, dovnútra izby, nonstop ochrana tváre je preto veľmi dôležitá

- zmiešanie hydratačného krému, ktorý radi používate a opaľovacieho krému urobí 2 dôležité kroky, ktorými pleť pripravíme na samotný make up, ten sa lepšie zapracuje a nebude pleť tak zaťažovať

- na make up s SPF faktorom sa nedá spoľahnúť a nikdy úplne nenahradí kvalitný opaľovací krém sám o sebe

- osobne najbližšie vyskúšam zmiešať hydratačný krém s make-upom a opaľovací krém nanesiem ako prvý produkt na tvár (a možno urobím aj nejaké variácie tohto poradia :D, uvidím, čo sa najviac osvedčí)

Miešate make up s hydratačným krémom, sérom alebo olejom? Používate ich osobitne? 

Aký trik na "glowy skin" sa osvedčil vám? 

2 komentáre:

  1. Tyhle tipy se mi opravdu hodí, protože v kosmetice jsem pořád ještě nováček

    OdpovedaťOdstrániť