sobota 3. novembra 2018

Recenzia: Dermacol spevňujúci telový balzam s koenzýmom Q10 a kreatínom

Milé dievčence, boli ste už v kamennom obchode Dermacolu? Ak nie, určite tam choďte ALE iba s plnou peňaženkou, pretože budete chcieť VŠETKO!

Ja značku Dermacol milujem nielen kvôli tomu, že ide o pôvodne českú spoločnosť, ktorá je mimoriadne kvalitná a sklamala ma tuším iba raz (veeeľa rokov dozadu keď som si ako tínedžerka na tvár napatlala ten extra mastný mandľový krém a na druhý deň "break out" vyrážok ako nikdy predtým), no odvtedy, musím poklopkať, som so všetkými výrobkami bola nadmieru spokojná :)

Dnešný článok bude o úlovku, ktorý som doposiaľ neskúšala. Mám 25, nebudem klamať a áno, priznám si, že celulitída potrápi aj mňa, pričom mám cca 55 kíl a 175 cm. Nepýtajte sa ako je to možné, proste JE, aj chudé baby majú celulitídu. Nesťažujem sa teraz nejak prehnane ale tie jej náznaky mi z času na čas vadia, a tak pozvoľna začínam prieskum o prípravkoch, ktoré pokožku spevnia (a naivne budem dôverovať tomu, že aj vyhladia a keď si dokúpim prútik Harryho Pottera možno sa už s tou hnusnou celulou nikdy nestretnem!). 

Sprostosť! No v tejto naivnej myšlienke som neodolala spevňujúcemu telovému balzamu, ktorý na celulitídu vlastne vôbec nie je určený ale jeho trblietky po rozotretí na mojej dlani sa odrážali natoľko, že mi úplne zatienili myseľ a niesli sme sa spolu k pokladni. 

Dermacol Firming Body Balm je spevňujúci telový balzam s koenzýmom Q10 a kreatínom. Koenzým Q 10 je látka, ktorú obsahuje každá bunka v našom tele, no najviac ho máme okolo 20-30ky. Vekom sa pomaly stráca a naša pokožka starne. Vedecky bolo teda dokázané, že aj aplikácia Q10 v kréme bojuje so škodlivými radikálmi a pôsobí ako antioxidant, čím chráni kožu pred starnutím. Podobnú podporu bunkám poskytuje i kreatín. 



Moje skúsenosti 
Ako ste už asi pochopili, s výberom prípravku "proti celulitíde" som sa teda fajnovo sekla :D Na druhej strane som si hlavu o stenu až tak nebila, pretože krémik ma prekvapil, v dobrom slova zmysle. 

Prvý dojem bol so so good. Nie je tuctové telové mlieko či balzam. Prekvapila ma hlavne hutná, ťažšie rozotierateľná konzistencia, ktorá na druhej strane dáva človeku pocit, že "dofrasa, táto vecička asi fakt niečo robí!". 

Po rozotretí neostával na nohách (to bolo miesto môjho použitia :D) nijaký biely film ale naopak, nohy sa mi leskli ako hollywoodskej hviezde na červenom koberci v letný večer. Asi takéto myšlienky mi behali mysľou. Napriek hustej konzistencii som cítila  ako rýchlo sa balzam vstrebal do pokožky a zanechal za sebou ten "vyživený" look. Myslím, že toto si kúpim na leto znova. Vtedy je koža dosť vysušená a po balzame akoby ste jej vdýchli nový život. TOP!

Celkový efekt toho spevnenia som tam vážne cítila. Pokožka pôsobila napnuto a zdravo. Ani proti vôni nemám nič. Mne sa páči. Cena balzamu sa hýbe okolo tých 4-5 eur, tuším...dostala som naň vtedy aj nejakú zľavu a aj keď moje sny o zbavení sa celulitídy nesplnil, nevadí, pretože som objavila dokonalého pomocníka minimálne na leto. 

Hodnotenie: 5/5 


Čo vy a celulitída alebo spevňujúce krémy? Veríte týmto "kozmetickým zázrakom"?

3 komentáre:

  1. Na léto by se mi taky líbil. Já těmto krémům nevěřím. Maximálně jen jako podpůrný doplněk.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tyhle krémy mě nějak neužije. Za prvé jsem nikdy neměla pocit ani toho nejmenšího výsledku a za druhé jsem líná se mazat, takže pokud ho někdy zkusím, asi ho budu mít na dlouho :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skúšala som pár krát rôzne krémy a séra, no mám pocit, že sa celulitída stále vráti. :/

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť