sobota 5. januára 2019

Toto som ja! Parfém, ktorý ma vystihuje

Poznáte aj vy to nekonečné skúšanie nových parfémov, ktoré najprv milujete a ku koncu sa len premáhate ich spotrebovať a skúsiť zase nový len aby ste našli "ten váš"? Ten pravý??

Ja som to teda poznala ale konečne som sa našla! 



Naozaj som vyskúšala asi desiatky parfémov, lacnejších aj drahších. Parfém (aby sme boli presní, zväčša šlo o parfumovanú vodu) som proste vždy musela na poličke mať. Guess, Hugo Boss, Jordin Sparks, Calvin Klein, Avon, Oriflame, Guido Maria, drogérkovo dostupné veci...veľa. Nikdy nič, čo by bol 100% zásah do čierneho až pred 2 rokmi! Keď som ešte robila redaktorku pre jeden lifestyle magazín prišla mi ako odmena aj vzorka zlatej edície Burberry My Burberry -  a bola to láska na prvý "čuch"! :)


My Burberry bola uvedená na trh v septembri 2014. Existuje niekoľko verzií - čierna, klasika, zlatá alebo ako posledná ružová "Blush". Táto kolekcia má byť inšpirovaná legendárnym trenčkotom zn. Burberry a jarnou londýnskou záhradou po daždi. 

Zloženie:

Druh vône - kvetinová
Hlava - hrachor, kvet citrónovníka
Srdce - frézia, kvet broskyne, pivonka
Základ - damašková ruža, mach, pižmo

"Burberry – ikonická a rýdzo britská značka je doslova esenciou krajiny svojho vzniku. Vo svete módy aj parfémov dnes stelesňuje nadčasovú eleganciu, vycibrený štýl a odkaz na tradície."

Flakón je sklenený (pomerne hrubé, ťažké sklo) a "zátka" je zase inšpirovaná gombíkmi na legedárnom trenčkote tejto ikonickej značky. Stuha, ktorá celkový vzhľad flakónu zdobí je z rovnakej látky ako sa nachádza na kabáte vyrobenom v Castleford a Yorkshire. Je však trochu vtipné, že na obale je napísané "Made in France" a iba krabička, ktorá je zo špeciálneho papiera (neviem presne o čo ide, pripomína mi to tvrdý recyklovaný papier), iba tá je vyrobená v samotnom Anglicku. 

Existuje 30, 50, 90 ml verzia (ale bola dokonca i mega veľká 900 ml...to si ani neviem predstaviť :D, zrejme pri uvádzaní na trh chceli ohúriť) a miniatúrky ako mám ja 5 ml. Čo sa týka ceny, tak Notino túto moju srdcovku ponúka za cca  38 € v 50 ml verzii. 

Môj pocit 
Verte mi, po popise by som po tomto parféme asi nikdy nesiahla. Nemám nejak extra silný vzťah k Londýnu, Anglicku, značke Burberry a dažďu už vôbec, čiže svojim opisom by si ma vôbec nepripútal, no stačilo jedno ovoňanie a vedela som, že toto som úplne ja a takto chcem voňať. 

Úprimne, je to zvláštne, pretože pri kúpe parfému som väčšinou čítala popisy a zloženia a viem, že som zvykla vyhľadávať santalové drevo a kvetinám sa vyhýbala. Skôr som šla po korenistých vôňach a toto? Takmer úplný opak, paradox, ktorý ma však jednoznačne dostal a nemyslím si, aby ma táto vôňa tak skoro omrzela. Držím sa jej už druhý rok a tak skoro sa jej zrejme nevzdám. Mám ešte jednu vôňu, o dosť lacnejšiu, ktorú využívam sem-tam ale to je len taká alternatíva v prípade, ak akurát nemám Burberry, alebo v prípade, že zoberiem kabelku kde mám pohodenú tú lacnejšiu vôňu.

Mne osobne vôňa pripadá vhodná na všetky ročné obdobia aj keď veľakrát som čítala názory, že sa skôr hodí na jeseň a zimu. Nemyslím si. Je taká elegantná, určite jedinečná a zapamätateľná, no na druhej strane žiadny bolehlav, nenápadná a nevtieravá. Človeku vo vašej prítomnosti ihneď táto vôňa nezaimponuje natoľko, aby sa v sekunde spýtal odkiaľ ju máte, no a pýtať sa na to po pol hodine je pre niekoho divné. No verte mi, že na tú vôňu bude myslieť a rozmýšľať, čo to mohlo byť. Asi tak by som to opísala. 


A čo vy? Hľadáte alebo už máte "ten váš" The One Perfume??

14 komentárov:

  1. Ja mám rada ovocné a ťažké vôňe - veľmi som si obľúbila od Beyonce Heat Rush, príjemná a krásna vôňa. Ináč mám rada parfémy od Oriflame, vždy si nejakú vyberiem.
    https://betkasv.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaaj? Túto Beyoncé som tiež mala a tiež aj modrú Pulse tuším sa volala a musím povedať, že Heat Rush bola teda oveľa lepšia! A s tým Oriflame súhlasím, podobne je na tom aj Avon. Práve z Avonu mám svoju druhú obľúbenú vôňu :)

      Odstrániť
  2. Já si hodně zamilovala vůni od Katty Perry Killer Queen. :) Ta je fakt boží.
    Soutěžíme o balíček

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy som ju neskúšala :) Musím si aspoň v parfumérii pričuchnúť :D

      Odstrániť
  3. V životě jsem k němu nečuchala, ale líbí se mi balení, je takové luxusní, moc pěkné. :) Já mám ráda parfémovanou vodu Naomi Cambell.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naomi som nemala ale mali ju asi 2 moje kamošky a tiež si nevedeli vynachváliť :)

      Odstrániť
  4. Já si kupuju nejraději vůně od Avonu. Líbí se mi jejich parfemace, mám jich doma asi 8.. nejoblíbenější je za mě Cherish , to je božská vůně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ja vône z Avonu tiež milujem a prezradím aj moju najobľúbenejšiu, je to modrý Perceive. Tento a ten Burberry, ktorý spomínam v článku musím mať stále :)

      Odstrániť
  5. nikdy som tuto vonu neskusala..ale moze byt zaujimava..ja preferujem chloe ale chcela by som ju vymenit a stale som nenasla to prave orechvove haha ...ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ánoo, no Chloé je zrejme najpopulárnejší parfém mám pocit a veľa babám sadne, tiež ho majú asi 2 moje kamošky a nemôžem povedať, že sa mi nepáči, je príjemný, no ani pri ňom som si nepovedala že "toto som ja, to je ono" :) A ďakujem za pozvanie na tvoj Youtube! Pozrela som receptík a bolo to ozaj super! určite sa ešte vrátim :)

      Odstrániť
  6. Nějak si nepotrpim na určitě vůně a parfémy. Ale poslední dobou jsem si oblibila dámské parfémy od Playboye.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaj? Síce aj ja som mala také obdobie kedy som nejako nebazírovala na parféme ale asi to nejako na mňa prišlo s vekom...

      Odstrániť
  7. Parfém vypadá úžasně a věřím že ještě lépe voní. Tento jsem ještě ne vyzkoušela a mam tedy inspiraci pro příště.

    Burberry jako značku miluji a s jejich vůněmi jsem byla vždy spokojená (na rozdíl třeba od Michael Kors..u toho se mi vůbec nikdy vůně nelíbily. )

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vône vníma človek veľmi subjektívne ale za vyskúšanie, či sa aj ty nenájdeš práve v tejto vôni, nič nedáš :) Michael Kors som nikdy nemala ale aspoň už viem, že ma to nemusí lákať :)

      Odstrániť