sobota 20. júla 2019

Recenzia: Mixa dvojfázový odličovač očí

Keď som nedávno prechádzala krémy na tvár, náhodne som narazila na dvojfázový odličovač očí od Mixy a po prvom prečítaní zloženia a recenzií ma nadchol. Tak som sa rozhodla vyskúšať ho :) 

Popis produktu (zdroj: mixa.sk)
Odličovač na citlivé oči obsahuje 2 viditeľné fázy: olejovú a vodnú, ktoré rozpúšťajú a odstraňujú make-up bez potreby drhnutia. Ideálny pre citlivé oči a viečka, dokonale odstraňuje i vodeodolný makeup. Výsledok: Citlivé oči a očné okolie sú dokonale zbavené dokonca aj vodeodolného make-upu. 

- testované na citlivej pleti 
- hypoalergénne zloženie
- odličovacie oleje
- upokojujúci výťažok z ruže - regenerácia a upokojenie suchej aj citlivej pleti
- vhodné pre citlivé oči aj nositeľov kontaktných šošoviek
- 125 ml 
- cca 4,50 € 
Zloženie
Odličovač má iba 10 zložiek. Píšem "iba", pretože to naozaj nie je na kozmetiku prehnane veľa. Povedala by som, že 10 je taký priemer (resp. mal by byť). Pozrite na CosDna a zistíte, že ani jedna zložka nie je nejako "nebezpečná", čo je veľké veľké plus. Iba tretia zložka v poradí - isopropyl palmitate, môže byť potenciálnou hrozbou pre problematickú (a hlavne mastnú) pleť, pretože je vysoko komedogénny.  Ja problematickú (hoci zmiešanú pleť) mám a nijaký negatívny efekt som nespozorovala :) 
Balenie a vôňa
Plastová fľaštička je menšia, vhodná na cestovanie. No nemôžem si pomôcť ale za 125 ml obsah je podľa mňa 4,50 € trošku veľa. Zároveň sa mi na tampónik vylieva stále viac než som zvyknutá či viac než by som potrebovala. Strašne rýchlo sa tak míňa. Mám ho asi tretí týždeň a zostáva mi menej ako polovica. Odličujem sa vždy večer (boli aj dni kedy som ho nepoužila lebo som nebola nalíčená). 

K dizajnovej stránke nič nemám. Mne sa jednoduché obaly páčia, nemám rada pestrofarebné čačky, skôr oceňujem kombinácia 1-2 farieb a tým to hasne. To Mixa spĺňa :) Pekne presvitajú 2 fázy - olejová (modrá) na vrchu  a priehľadná (vodovitá) na spodku. Vôňu nemá podľa mňa žiadnu. 
Efekt a moje dojmy 
Najdôležitejšia vec - odlíčenie samotné. Tu niet o čom. Dvojfázové odličovače sú podľa mňa TOP-ka a ani tento nesklamal. Odličuje dokonale. Môj bežný make-up je vodeodolný a hravo si s ním poradil. Takisto si poradil s Maybelline Super Stay Matte Ink rúžom, ktorý klasickou micelárkou nezotriete tak ľahučko. Keď odličujete pery niekedy produkt aj bohužiaľ ochutnáte :D (nebolo to také strašné, nechutil nijak). Pri odličovaní naozaj nemusíte o sto-šesť drhnúť. Tampónik na oku len chvíľu podržíte, make-up sa rozplynie a vsiakne doň. Jedným šmahom máte oko odlíčené. Ak chcete odlíčiť aj pleť, tak je to podobné. 

Odličovač je menej olejnatý. Chcem tým povedať, že po odlíčení nemáte na pleti AŽ tak mastnú vrstvu. Môže to byť výhoda ale aj nevýhoda. Ja sa neviem rozhodnúť, pretože ani mastná vrstva mi nevadí, keďže stále po odlíčení ešte dočisťujem tonikom. 

Hodnotenie: 5/5 
Záver: Výborný odličovač, na ktorý sa môžete spoľahnúť. Jediné, čo mi je ľúto je možno tá veľkosť. Chápem, že je určený len na oči, no pre také ako som ja (čo čvachtajú odličovač na celú tvár :D ) by to chcelo aspoň 200 ml. Zloženie je tiež skvelé, svoju robotu robí ukážkovo. S čistým svedomím tento produkt odporúčam. 

P.S.: Bude aj článok, kde porovnám tento odličovač s mojim niekoľko ročným favoritom - expresným odličovačom od Yves Rocher. Teraz nie som vôbec rozhodnutá, ktorý vyhrá, pretože sú rovnako dobré, no jedného víťaza si zvolím a predstavím už onedlho ;)

10 komentárov:

  1. Micelárna voda je skvelá i pre problematickú pleť

    https://betkasv.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Micelárky bohužiaľ už vôbec nepoužívam ale počula som, že baby, ktoré používajú boli spokojné aj s Mixou :)

      Odstrániť
  2. od značky mixa som ešte nič neskúšala ani ma to neláka, ale to zloženie je naozaj fajn
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som kedysi dávno mala niečo od Mixy a teraz som si zaobstarala po dlllhom dllhom čase tento odličovač a krém. Odličovač je TOP ale z krému som trošku sklamaná :(

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja práve skúšam krém s 8% glycerínu a zatiaľ som trošku sklamaná. Uvidím po dlhšej dobe :)

      Odstrániť
  4. Tak tento určite vyskúšam. Tiež mám rada dvojfázové odličovače a paradoxne ich používam len na oči. Mojím top je Garnier Sensitive, ten je určený aj na pleť tak môžeš vyskúšať a to balenie je dosť veľké. Ja si zvyšok pleti odličujem olejmi čiže mi to balenie vydrží dosť dlho.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobre robíš, oleje sú na odlíčenie tváre podľa mňa najšetrnejšie :) Aký olej používaš?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Mixy som mala buď pleťovú vodu alebo odličovač, no veľmi mi tento produkt nevyhovoval :) Dvojfázové odličovače však veľmi rada používam práve na odlíčenie špirály a rúžov

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dvojfázové sú podľa mňa najlepšie odličovače vôbec :)

      Odstrániť